Ik ben op zoek gegaan naar een javascript zodat ik niet persee flash hoef te implementeren op mijn site wat ik wil is een 180/360 graden draai animatie implementeren op mijn site. De foto is al klaar alleen wil ik dat wanneer ik op de foto ga staan en dan naar links of rechts beweeg de foto mee beweegt. Als ik sneller naar meer naar links hoe sneller, meer naar rechts hoe sneller naar rechts ! Is zoiets realiseerbaar binnen flash? Of kunnen sommige dingen niet? Misschien heeft iemand goede hints voor mij?
Verwijderd
Op woensdag 27 februari 2002 16:03 schreef mark_gl het volgende:
Ik ben op zoek gegaan naar een javascript zodat ik niet persee flash hoef te implementeren op mijn site
wat wil je nou precies?[..] Is zoiets realiseerbaar binnen flash? Of kunnen sommige dingen niet? Misschien heeft iemand goede hints voor mij?
Antwoord op de vragen:
- is het mogelijk
- zo nee, is er een alternatief
- hints voor het maken !
- is het mogelijk
- zo nee, is er een alternatief
- hints voor het maken !
Verwijderd
jazekers!!!! zowel in javascript als in flash.Op woensdag 27 februari 2002 16:15 schreef mark_gl het volgende:
Antwoord op de vragen:
- is het mogelijk
iig flashkit daar staan heel veel voorbeelden dieje zo mag gebruiken. Veel suc6 !- hints voor het maken !
Ik zoek juist een javascript oplossing
Verwijderd
As in dhtml oplossing.
Zoek even naar dat photoshop tennis topic versie 1. Daar heeft mcviruss ongeveer zoiets gemaakt.
Is niet zo moeilijk, beetje logisch denken.
Zoek even naar dat photoshop tennis topic versie 1. Daar heeft mcviruss ongeveer zoiets gemaakt.
Is niet zo moeilijk, beetje logisch denken.
Een draaibeweging kan je simuleren door de breedte van een plaatje met stappen te vermeerderen en te verminderen. Bij een symmetrisch plaatje is dat voldoende, bij een asymmetrisch plaatje heb je een 2e 'geflipped' plaatje nodig.
Op m'n werk heb ik nog wel een voorbeeldje liggen als je interesse hebt...
Op m'n werk heb ik nog wel een voorbeeldje liggen als je interesse hebt...
Intentionally left blank
Pagina: 1