Op woensdag 27 februari 2002 16:08 schreef jeroenbeekman het volgende:
[..]
Met zo'n reactie meteen in m'n topic had ik wat meer begrip gehad. Gewoon op slot zetten, zonder een voor mij heldere reden, vind ik wel erg gemakkelijk. Je bent moderator, in mijn ogen, om de boel op orde te houden. Niet domweg slotjes plaatsen. Deze topic had dus voorkomen kunnen worden....
Maar goed, zoals ik al zei, ik heb begrip voor de situaltie nu.
mbravenboer is lite-mod, een soort van moderator maar dan met minder rechten. Die lite-mods zijn aangesteld (dmv verkiezing door de users) omdat het gewoon geen houden meer aan was voor de moderators, het was werkelijk dwijlen met de kraan open (nu nog steeds). Dus hij is er wel om domweg slotjes te plaatsen
ik weet ook dat mbravenboer een van de meest gewaardeerde lite-mods is door zijn diplomatieke posts bij slotjes, maar je moet begrijpen dat er simpelweg niet echt tijd voor is om elke keer weer een heel verhaal te tiepen voor al die topics die gesloten moeten worden (en dan vind ik dat ie het nog lang volhoud... na zoveel topics zou er bij mij niet meer dan een simpele "op slot" eruit komen

). En er zijn zat plaatsen waar je kunt lezen dat niveau verwacht wordt, dus in principe was zijn post (die ik nog steeds hardstikke redelijk en ongeergerd vind) niet eens nodig geweest
[/mbravenboer-buttkiss-modus :P]