Ik heb 57 posts (waarvan 4 in LA) geplaatst en ben meer dan 30 dagen geregistreerd. Toch krijg ik geen access tot de stuffis generalis. Hoe kan dit?
code:
1
2
| Berekende Status Member (Tech + SG) Werkelijke Status Member |
Je zou er in moeten kunnen /mogen.
Heb nu geen user+pass van de useradmin, dus kan het nu niet voor je aanpassen
Verwijderd
ook techposts?
het scriptje draait vannacht, en je hebt dus waarschijnlijk morgen access
zo niet, dan wacht je nog maar ff
het scriptje draait vannacht, en je hebt dus waarschijnlijk morgen access
zo niet, dan wacht je nog maar ff
misschien een thread naar hk verplaatst ofzo? en het script draaid eens in de zoveel tijd. wacht ff 24 uur.Op woensdag 27 februari 2002 15:47 schreef sihida het volgende:
Ik heb 57 posts (waarvan 4 in LA) geplaatst en ben meer dan 30 dagen geregistreerd. Toch krijg ik geen access tot de stuffis generalis. Hoe kan dit?
Verwijderd
Heb je ook posts in W&L, SU etc?
Het gaat hier namelijk om techposts. Daarnaast draait het scriptje om je access te geven 2 keer per dag, dus het kan zijn dat je tot middernacht moet wachten. Een en ander staat uitgelegd in de FAQ.
Het gaat hier namelijk om techposts. Daarnaast draait het scriptje om je access te geven 2 keer per dag, dus het kan zijn dat je tot middernacht moet wachten. Een en ander staat uitgelegd in de FAQ.
vannacht heeft de zooi platgelegen, dus dat is allemaal niet verwerkt.
Morgen, vriend, morgen...
Sometimes you need to plan for coincidence
Verwijderd
Hmm... in een andere thread werd beweerd dat het scriptje nog nooit gefaald heeft... is dat wel zoOp woensdag 27 februari 2002 15:48 schreef Bulldog het volgende:
code:
1 2 Berekende Status Member (Tech + SG) Werkelijke Status Member
Je zou er in moeten kunnen /mogen.
Heb nu geen gegevens van de useradmin, dus kan het nu niet voor je aanpassen.
Dat zal het dan wel zijn.Op woensdag 27 februari 2002 15:49 schreef Groentenboer het volgende:
vannacht heeft de zooi platgelegen, dus dat is allemaal niet verwerkt.
[topic=402511]
en om nou topics in W&G omhoog te kicken om je techposts te halen....
en om nou topics in W&G omhoog te kicken om je techposts te halen....
HmmzOp woensdag 27 februari 2002 16:00 schreef cutter het volgende:
[topic=402511]
en om nou topics in W&G omhaag te kicken om je techposts te halen....
Trash
Choeso jeiOp woensdag 27 februari 2002 16:01 schreef Bulldog het volgende:
Hmmz.
Trash
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
W&L == TechpostOp woensdag 27 februari 2002 15:49 schreef DaJaN het volgende:
Heb je ook posts in W&L, SU etc?
W&L posts gelden idd als techposts. Verder heeft het scriptje waarschijnlijk niet gedraaid vannacht oid en gaat het scriptje vannacht draaien dus morgen kan jij de HK in, als het goed is. Zo niet? Moet even gathering@tweakers.net mailen
Verwijderd
moet SG zijn neem ik aanOp woensdag 27 februari 2002 16:59 schreef Morgoth het volgende:
dus morgen kan jij de HK in, als het goed is.
hoe?Op woensdag 27 februari 2002 17:03 schreef Wiebra het volgende:
moet SF zijn neem ik aan
[edit]
je zag t zelf ook al
Sometimes you need to plan for coincidence
Dat is dus SG, morgen kan je erin.Op woensdag 27 februari 2002 16:59 schreef Morgoth het volgende:
W&L posts gelden idd als techposts. Verder heeft het scriptje waarschijnlijk niet gedraaid vannacht oid en gaat het scriptje vannacht draaien dus morgen kan jij de HK in, als het goed is. Zo niet? Moet even gathering@tweakers.net mailen
Mail inderdaad anders even.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()