Toon posts:

iemand wel eens een cpu van een laptop vervangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb waarschijnlijk of een kapotte voeding of een kappote cpu in mijn laptop zitten. Heeft iemand enig idee of deze eenvoudig te vervangen zijn???
hij doet nu niks meer

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:42

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

als je geluk hebt dan kun je hem net als een gewone desktopcpu eruit halen -> je moet wel een mobile processor vaak voor in de plaats zetten.

Als je pech hebt dan is hij vastgesoldeerd....

De kick van Electric!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Dat ligt dus volledig aan de laptop....

Ik heb een Aldi (medion/lifetec) laptop gehad. Daarmee zou ik het niet durven (moeilijk open te krijgen) maar met m'n huidige Compaq Armada e500 is dat (nagenoeg) geen probleem. Alles valt netjes te demonteren met schroefjes; de complete (de)montage-handleiding kan je gewoon van internet van de compaq-site neerhalen

Verwijderd

Topicstarter
op de normale site van toshiba is voor deze laptop geen ondesteuning. is een satellite 4090xcdt en daar doen ze niks aan. heb ik via via gehoord omdat mijn eerste lampje oranje knipperd. dat dit met voeding of te warme cpu te maken heeft. maar cpu heeft tijdje uitgestaan en toen ging hij nog niet aan. heb een oudere laptop ook toshiba een 4030 met defect scherm misschien kan ik die omzetten.| :(

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
is een bekend probleem,

maar nee deze CPU kan je niet vervangen is een apart formaat

maar aangezien dit een bekend probleem is is er mischien nog garantie op te claimen

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Verwijderd

Topicstarter
en de voeding is die eventueel wel te vervangen of is dat bij heel die toshiba zooi verschillend.

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
Op woensdag 27 februari 2002 16:05 schreef hels_admin het volgende:
en de voeding is die eventueel wel te vervangen of is dat bij heel die toshiba zooi verschillend.
ligt eraan de externe voeding :?
de interne voeding is namelijk onboard gesoldeerd

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Verwijderd

Topicstarter
dat wordt dan nog een aardig sloopwerkje heel dat ding uit elkaar halen. maar een schroefmachientje bij pakken. want dat kunnen ze wel in die dingen schroeven indraaien

Verwijderd

Topicstarter
ga hier eens naartoe hebben mij ook vaak met mijn toshiba geholpen
http://support.toshiba-tro.de/
Pagina: 1