Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk
Vroeger was ik een twijfelaar. Ik ben daar nu niet meer zo zeker van.
je zou natuurlijk je site in een popup kunnen openen, zonder al die menu's.
Helaas vinden nogal wat mensen de popups irritant....
Helaas vinden nogal wat mensen de popups irritant....
Sometimes you need to plan for coincidence
En dan heb je nog de toestenbord combinaties en andere muiscombinaties..
Maar ik zal je de illusie ontnemen.. het kanniet
(Ben hier voor een project erg lang mee bezig geweest)..
De enige oplossing die ik uiteindelijk kon bedenken was al je pagina's met location.replace vervangen. Er wordt dan geen history opgebouwd en de back-button blijft disabled..
Tis alleen nogal een werk voor een hele site
Maar ik zal je de illusie ontnemen.. het kanniet
De enige oplossing die ik uiteindelijk kon bedenken was al je pagina's met location.replace vervangen. Er wordt dan geen history opgebouwd en de back-button blijft disabled..
Tis alleen nogal een werk voor een hele site
hmm, ik kan je wel een alternatieve oplossing geven
[1] pagina met link naar uiteindelijke p
[2] pagina met forward naar uiteindelijke pagina
[3] uiteindelijke pagina
stel iemand is op [1] en wilt naar [3] zonder het te zien gaat hij van [1] naar [2] en automatisch naar [3] als iemand op de 'back' knop drukt dan gaat hij naar [2] die hem auto doorstuurd naar [3] etc.
[1] pagina met link naar uiteindelijke p
[2] pagina met forward naar uiteindelijke pagina
[3] uiteindelijke pagina
stel iemand is op [1] en wilt naar [3] zonder het te zien gaat hij van [1] naar [2] en automatisch naar [3] als iemand op de 'back' knop drukt dan gaat hij naar [2] die hem auto doorstuurd naar [3] etc.
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
http://developer.irt.org/script/311.htm
Backbutton disablen kan niet.
in je vorige pagina dus.....
code:
1
2
3
| <script language="JavaScript"><!-- javascript:window.history.forward(1); //--></script> |
in je vorige pagina dus.....
Het is niet voor de hele site, het is maar voor 1 pagina.
Zodra je dus die pagina voorbij bent zeg maar, moet je niet terug kunnen naar die pagina.
Owkee, ik heb dus een bestellijst klaar en ik druk op "complete order" zeg maar, dan komtie dus op een pagina van "Thanks for your order" ofzo.
Als ik dus op die laatst genoemde pagina ben, moet je niet terug kunnen gaan naar het bevestigen van de order, zodat je nog een keer op "complete order" kan drukken.
Is dat dan mogelijk ???
Zodra je dus die pagina voorbij bent zeg maar, moet je niet terug kunnen naar die pagina.
Owkee, ik heb dus een bestellijst klaar en ik druk op "complete order" zeg maar, dan komtie dus op een pagina van "Thanks for your order" ofzo.
Als ik dus op die laatst genoemde pagina ben, moet je niet terug kunnen gaan naar het bevestigen van de order, zodat je nog een keer op "complete order" kan drukken.
Is dat dan mogelijk ???
Deze lijkt wel aardig te werken, alleen kom je nooit meer van de pagina af - ook niet als je een ander URL intikt...
code:
1
| <body onBeforeUnload="window.location.replace(this.location.href)"> |
Intentionally left blank
Die pagina had ik net ook gevonden ja.Op woensdag 27 februari 2002 15:49 schreef cutter het volgende:
http://developer.irt.org/script/311.htm
Best wel vervelend eigenlijk
Maja, als het nie anders is, dan is het niet anders.
zie de post van jonggoud
Sometimes you need to plan for coincidence
daarvoor gaf Bosmonster een optieOp woensdag 27 februari 2002 15:49 schreef DipStick het volgende:
[knip]
Is dat dan mogelijk ???
Today's subliminal thought is:
Geen idee hoe je backend in elkaar zit.. maar normaliter laat je zo'n pagina verlopen.Als ik dus op die laatst genoemde pagina ben, moet je niet terug kunnen gaan naar het bevestigen van de order, zodat je nog een keer op "complete order" kan drukken.
Is dat dan mogelijk ???
Maar als je de ene pagina waarvan je niet wil dat ze er naar terug kunnen met location.replace naar de gebruiker stuurt, dan zit ie ook niet in zn history.. zal ook werken voor je denk ik..
Het is al opgelost,
een collega van me vroeg het ff uit te zoeken hoe en wat en dit
was al voldoende om hem gelukkig te maken :D\
In ieder geval bedankt iedereen.
een collega van me vroeg het ff uit te zoeken hoe en wat en dit
code:
1
2
3
| <script language="JavaScript"><!-- javascript:window.history.forward(1); //--></script> |
was al voldoende om hem gelukkig te maken :D\
In ieder geval bedankt iedereen.
Pagina: 1