Toon posts:

3d performance in win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai nu een weer een paar dagen win2k (daarvoor win98 ) nou wou ik ff een potje unrealen en dat is ineens onspeelbaar geworden!

ik win98 draaide het prima met de detonator 3 drivers, 1024x768 16 bits kleur.

Welke 3d settings moet ik gebruiken van de drivers in win2k ?

Win2k prof
Athlon 700@833
256 MB pc100 mem
Geforce 1 DDR
Asus K7V mobo
Detonator 3 drivers
AGP drivers voor de chipset is wel in orde

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Weet 't niet, moet wel zeggen dat 3D-performance in W2K bij mij ook wel tegenvalt, het zou volgens anderen beter moeten zijn. Heb nu 'n V770 non-ultra, nog nooit in ander OS getest, maar dat draait ook niet echt super.
Heb alleen niet zo'n zin om W2K eraf te kicken omdat Windows Me niet zo'n super-alternatief is (heb elke keer gezeik met IE daar).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

He tony

Heb jij geen vastlopers met je viper770 met detonator drivers in een 3dgame. Ik namelijk voortdurend...

Thanx

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Totaal geen last van.
Ik gebruik de laatste Detonator drivers (nVidia noemt ze Detonator 3).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Topicstarter
net ff geprobeerd met OpenGL : draait stukken beter

maar het blijft vaag..

Verwijderd

Maar Tony, wat voor instellingen gebruik je met dat tweakutil van nvidia.........
Het kreng blijft maar vastlopen al sinds de dag van aankoop.&^%&*^$%^#@$%^#$%#

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik heb eigenlijk helemaal niets getweaked, alleen gezegd dat de VSYNC verplicht altijd uit moet (is sneller).

Verwijderd

1024*768*16Bit in win98 op een Athlon700 ???????
(frame rate freak??)
Ik draai 1600*1200*32bit op Athlon800
(Geforce2GTS)
Maar UT is onvoorspelbaar.Soms werkt iets de ene keer wel en de andere keer wel terwijl alles het zelfde is(lijkt).
het is wachten op Unreal2 voor het echte werk!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 september 2000 23:16 schreef Mimix het volgende:
Het kreng blijft maar vastlopen al sinds de dag van aankoop.[/quote]heb je soms een ali chipset (ik wel jammer genoeg) deze kan niet samen met tnt2
Pagina: 1