Printer wordt genegeerd door comp -> hij print ni

Pagina: 1
Acties:

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:47
Als ik een document wil afdrukken verschijnt leuk dat printerwachtrij icoontje in m'n system tray maar dat verdwijnt dan weer een paar seconden later zonder dat de printer IETS heeft gedaan. Dat gebeurt echt bij ieder programma, ook na een herstart van comp én printer.

Ik begin nu toch een tikkeltje pissig te worden, weet iemand nog oplossingen?

Oh, ik gebruik xp home en het is een hp 710c printer op lpt1

Verwijderd

moet je even op die site van HP kijken..
Ik had dat probleem ook, is iets met de drivers als het goed is.

Verwijderd

Ik heb een Hewlet Packerd 840C en ik had ongeveer hetzelfde probleem. Nu heb ik alle software opnieuw geinstalleerd. Verder heb ik de printer in printerpoort 2 gedaan in plaats van 1. Vraag niet hoe, maar hij doet het weer! :)
Maybe helpt dat bij jou ook...Ik hoop het!

Good Luck 8-)

• cryforhelp
Ik heb de printer nu geherinstalleerd maar dat helpt niet, het zijn dan ook xp drivers. Hp heeft (had) geen drivers voor xp. Ik heb maar 1 printerpoort dus dat helpt ook niet.

Ben nu bij hp...

edit:
de enige link bij hp die iets zou kunnen doen is op alle manieren dood.

Heeft iemand nog ideëen? please? :)

Verwijderd

Heb je ook al een keer de stroom helemaal van de printer gehaald? Dus echt even de stekker uit het stopcontact trekken en er ongeveer 10 sec uithouden. Is trukje wat voor heel veel printer problemen de oplossing is.

• cryforhelp
Op woensdag 27 februari 2002 15:40 schreef wkt het volgende:
Heb je ook al een keer de stroom helemaal van de printer gehaald? Dus echt even de stekker uit het stopcontact trekken en er ongeveer 10 sec uithouden. Is trukje wat voor heel veel printer problemen de oplossing is.
En weer een probleem opgelost.
BEDANKT WKT

Dan kan ik nu weer printen (hij reageert nu tenminste, weet nog niet hoe die print ;) )
Pagina: 1