Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[smiley] Vraagje over de heart-smiley

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
omdat iemand anders er vandaag een thread over starte dacht ik er ineens aan dat ik al een tijdje de O+ smiley gebruik in :: plukkie's guestbook ::

nu vraag ik me af ofdat het ook echt daadwerkelijk nodig is om deze te verwijderen aangezien de FAQ :
• Misschien een tik van de ontwerper, maar O+ is slechts voorbehouden voor Tweakers.net en Fokzine, omdat-ie speciaal voor iemand gemaakt is. (mensen van de oude garde weten vast wel wie.) De rest staat, uiteraard na voldaan te hebben aan boven genoemde punten, je geheel ter beschikking.
nu vraag ik me af of ik daar misschien een uitzondering in kan verkrijgen omdat die smileys hard in de PHP-source staan en omdat plukkie toch ook eigenlijk een GoT-rage is/was

BvD

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmz. Het is de wens van de maker dat hij expliciet voor GoT is, dus tja...

Aannames zijn fataal.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Waarom post je dit in LA :? Tweakers.net B.V. heeft denk ik niet de auteursrechten op de O+ smillie (of ligt er ergens een stoffige akte waarin de auteursrechtoverdracht is geregeld). Toestemming zal je, als t.net niet de auteursrechten heeft, moeten vragen aan de maker.

Verwijderd

RIPPÛH

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 15:14 schreef cutter het volgende:
Waarom post je dit in LA :? Tweakers.net B.V. heeft denk ik niet de auteursrechten op de O+ smillie (of ligt er ergens een stoffige akte waarin de auteursrechtoverdracht is geregeld). Toestemming zal je, als t.net niet de auteursrechten heeft, moeten vragen aan de maker.
en dat is !? :?

Verwijderd

Topicstarter
ach...

er kan voor dat lievve beestje toch wel een uitzondering gemaakt worden

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~corh/plukkie/images/plukkie.png

hmmz... op die foto lijkt ie een beetje op de >:) smiley :P

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op woensdag 27 februari 2002 15:18 schreef 5chaap2k het volgende:

[..]

en dat is !? :?
Heet intellectueel eigendomsrecht wat inhoudt dat de maker zelf mag bepalen wie zijn werk verveelvoudigt. Tenzij de maker het intellectuele eigendomsrecht bij akte heeft overgedaan op een ander, dan heeft ie er zelf niets meer over te zeggen. (mondelinge overdracht mag dus niet)......

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op woensdag 27 februari 2002 15:23 schreef cutter het volgende:

[..]

Heet intellectueel eigendomsrecht wat inhoudt dat de maker zelf mag bepalen wie zijn werk verveelvoudigt. Tenzij de maker het intellectuele eigendomsrecht bij akte heeft overgedaan op een ander, dan heeft ie er zelf niets meer over te zeggen. (mondelinge overdracht mag dus niet)......
Euh....? :?

volgens mij bedoelde ie wie de auteur van die smiley is

Kan ook aan mij liggen :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

Op woensdag 27 februari 2002 15:17 schreef Geqxon het volgende:
RIPPÛH
ja, dat is wel de juiste instelling ja

*maak notitie*

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 15:25 schreef Renegade het volgende:

[..]

Euh....? :?

volgens mij bedoelde ie wie de auteur van die smiley is

Kan ook aan mij liggen :P
juist :)

graag ook meteen een mailadres

/me hoopte eigenlijk dat de rechtmatige eigenaar deze thread wel tegen zou komen...
Pagina: 1