Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aargh, mag ik in de HK-topics

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien in de FAQ zetten dat het vragen om HK-acces een preventieve ban van een maand oid opleverd?

Vandaag al vier topics, gister ook een berg...is een tijd goed gegaan, maar ik vind het nu wel irritant worden dat 1/3 van de LA-topics over HK-access gaat :(

• Tirillo
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Tirillo

Joker of Unauwen

Het is nationale "mag ik in de huiskamer-vraag"-dag toch vandaag :P..

...

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

GaMeOvEr

Is een hork.

Mjah. :{

Aannames zijn fataal.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
VOOR

Verwijderd

Topicstarter
Berg linkjes:

27-02: [topic=424227/1/55]
27-02: [topic=424225/1/55]
27-02: [topic=424180/1/55]
26-02: [topic=423579/1/55]

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Er draait een scriptje en dat maakt geen fouten. Dus geklaag mag van mij resulteren in een preventieve HK ban. Je streeft dan nml wel heel duidelijk de HK en dat is niet de bedoeling.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op woensdag 27 februari 2002 15:05 schreef MREn het volgende:
Misschien in de FAQ zetten ....
Daar gaat het al fout, die wordt toch niet gelezen... ;(

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 95% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:27 ]

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op woensdag 27 februari 2002 15:07 schreef Grrrrrene het volgende:
Er draait een scriptje en dat maakt geen fouten. Dus geklaag mag van mij resulteren in een preventieve HK ban. Je streeft dan nml wel heel duidelijk de HK en dat is niet de bedoeling.
:X weet je HEEL zeker dat het script vannacht wel heeft gedraaid? Het top100 script loopt ook niet goed geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 15:07 schreef MikeN het volgende:

[..]

Daar gaat het al fout, die wordt toch niet gelezen... ;(
mooi pech dus :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 15:08 schreef hdd het volgende:
Of je vertelt gewoon niet dat de HK bestaat ..
Ik denk niet dat je zoiets verborgen kan houden. Discussie over de HK in LA, posts in SU, verplaatste topics enzo.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 27 februari 2002 15:07 schreef Grrrrrene het volgende:
Ben ik op zich ook wel mee eens... dat soort users laten gewoon zien dat ze er op lopen te azen dat ze eindelijk de HK in zouden mogen (als ze wat meer geduld zouden hebben of daar niet op zouden letten, zouden dit soort topics niet nodig zijn, omdat de HK dan vanzelf verschijnt)..

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op woensdag 27 februari 2002 15:09 schreef MREn het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je zoiets verborgen kan houden. Discussie over de HK in LA, posts in SU, verplaatste topics enzo.
Wat dacht je van kennissen/vrienden die op GoT zitten met HK access?

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 27 februari 2002 15:08 schreef Nielsz het volgende:

[..]

:X weet je HEEL zeker dat het script vannacht wel heeft gedraaid? Het top100 script loopt ook niet goed geloof ik.
Daar ga ik wel vanuit en so what als het een nacht niet draait? Als je al niet 24 uur zonder HK kunt, ben je in mijn ogen sowieso al te triest voor woorden |:( ;)

• Engineer

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:26 ]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Op woensdag 27 februari 2002 15:10 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ben ik op zich ook wel mee eens... dat soort users laten gewoon zien dat ze er op lopen te azen dat ze eindelijk de HK in zouden mogen (als ze wat meer geduld zouden hebben of daar niet op zouden letten, zouden dit soort topics niet nodig zijn, omdat de HK dan vanzelf verschijnt)..
Ben ik het mee eens, ookal heb ik nog geen HK access. Maar daarvoor kom ik hier ook niet, ik zie GoT nou niet direct als een chat-forum. Als het er binnenkort eens tussenstaat, nou leuk dan. Maar tot die tijd (en natuurlijk ook na) blijf ik lui helpen, en word (hopelijk) geholpen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 27 februari 2002 15:10 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Daar ga ik wel vanuit en so what als het een nacht niet draait? Als je al niet 24 uur zonder HK kunt, ben je in mijn ogen sowieso al te triest voor woorden |:( ;)
EJ!!! :X :P

maar idd, ik heb het idee dat veel nieuwe mensen via mond tot mond reclame hier komen, en horen dat de HK zo leuk is. Dat kun je dus niet zomaar verbergen ofzo ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Engineer

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:26 ]

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

ff een pic (27-2-2002 15.15) voor al die arme zielen die niet de HK in mogen....
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014819505

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 27 februari 2002 15:20 schreef cutter het volgende:
ff een pic (27-2-2002 15.15) voor al die arme zielen die niet de HK in mogen....
[afbeelding]
je bent te goed voor deze wereld zeg :P

• cutter
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

[gewaagd topic] <censuur> sex.

damn, dit topic staat nu bovenaan de HK en niet op mijn pic.....

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hmm..
het is idd geen slecht id.

Gisteren nog, vroeg iemand die net lid was van GoT wanneer hij de HK in mag, en net een half uurtje terug, vroeg iemand om mijn pass zodat ie in de HK kon kijken. Natuurlijk niet gedaan, maar hij mocht even met NetMeeting kijken. :)

Maar dat blijkt toch, dat erg veel heeel graag de HK in willen, en die moeten maar eens stil zijn, en beseffen dat de HK een extra is.

🌞🍃

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11 16:58
Op woensdag 27 februari 2002 15:08 schreef Nielsz het volgende:
lijkt me inderdaad zo lieverd. Zoals je weet lag t vannacht zeg maar een beetje erg plat zeg maar :+

Sometimes you need to plan for coincidence

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op woensdag 27 februari 2002 15:40 schreef Groentenboer het volgende:

[..]

lijkt me inderdaad zo lieverd. Zoals je weet lag t vannacht zeg maar een beetje erg plat zeg maar :+
Ja, en dat zou vreselijk zijn he? ;)
Als je pas 8 uur later in de HK kan! Sjeez :D

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-11 22:30
Op woensdag 27 februari 2002 15:10 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Tja, mee eens je kunt best wel een dagje langer wachten. ;)
Op woensdag 27 februari 2002 15:12 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

EJ!!! :X :P

maar idd, ik heb het idee dat veel nieuwe mensen via mond tot mond reclame hier komen, en horen dat de HK zo leuk is. Dat kun je dus niet zomaar verbergen ofzo ;)
Dat vind ik eigenlijk best wel een trieste reden om je te reggen op GoT :'( :X
Om een forum dat dus een extratje is en je zowieso de eerste 150 dagen niet te zien krijgt. :'(
Op woensdag 27 februari 2002 15:36 schreef DataBeest het volgende:
Hmm..
het is idd geen slecht id.

Gisteren nog, vroeg iemand die net lid was van GoT wanneer hij de HK in mag, en net een half uurtje terug, vroeg iemand om mijn pass zodat ie in de HK kon kijken. Natuurlijk niet gedaan, maar hij mocht even met NetMeeting kijken. :)

Maar dat blijkt toch, dat erg veel heeel graag de HK in willen, en die moeten maar eens stil zijn, en beseffen dat de HK een extra is.
Jep, ik denk dat dan dan ook geldt voor alle GoTters (met HKacces) en dat Got niet draait om de HK (ook al is dat nog zo leuk) maar om de techfora.

En mensen die lid willen worden om de HK zouden eig een enkeltje Fok of onzinforum.com moeten krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 16:33 schreef Sassie het volgende:
En mensen die lid willen worden om de HK zouden eig een enkeltje Fok of onzinforum.com moeten krijgen.
Of jouw forum, maar daar moet je zo lang wachten op een reply (hint) :+

• Sassie
Op woensdag 27 februari 2002 16:36 schreef MREn het volgende:

[..]

Of jouw forum, maar daar moet je zo lang wachten op een reply (hint) :+
Ach over een paar dagen doet f2s.com het toch niet meer, dus da's niet nuttig meer.

• JvS
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als dat zou gebeuren moet het wel gemeld worden in de LA faq... En dan zou iemand die HK acces verdient dat gewoon moeten lezen.

Als je geen Faq's leest en dat zo kenbaar maakt, heb je gewoon pech. HK is een extra'tje voor goede users van het techforum, in principe.

Ik ben eigenlijk wel voor...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Misschien niet meteen een hele ban (dit zou je bijv wel in een aantal gevallen kunnen doorvoeren)

Maar ik ben wel voor om dit soort users of hun acces te vertragen met een maand, of hun postaantal weer op 0 (of gewoon drempel verhogen naar 300 posts in dat geval >:) )

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Of we maken een speciale FOK-ban (en dan ook meteen een ComputerTotaal-ban), dus iemand die om HK acces zeurt die krijgt automatisch Fok ipv GoT ;)

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 15:08 schreef hdd het volgende:
Of je vertelt gewoon niet dat de HK bestaat ..
idd

/me kreeg het ook ineens te zien

nooit een topic over geopend dus... :)

• Sassie
Op woensdag 27 februari 2002 20:33 schreef LuNaTiC het volgende:
Misschien niet meteen een hele ban (dit zou je bijv wel in een aantal gevallen kunnen doorvoeren)

Maar ik ben wel voor om dit soort users of hun acces te vertragen met een maand, of hun postaantal weer op 0 (of gewoon drempel verhogen naar 300 posts in dat geval >:) )
Inderdaad, per keer gewoon een maand ban vanaf dat HK-access eig ingaat of 50 TP extra op de drempel.
Op woensdag 27 februari 2002 20:34 schreef Timpie het volgende:
Of we maken een speciale FOK-ban (en dan ook meteen een ComputerTotaal-ban), dus iemand die om HK acces zeurt die krijgt automatisch Fok ipv GoT ;)
Een doorverwijzing kan er dan natuurlijk ook bij: "Wil je toch ergens niet over PC-gerelateerde onderwerpen praten, kijk dan eens op FoK!." :)

• JvS
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Geen postcount verlagen. Ik vind de postcountregel toch al semi-dramatisch :o.

Een maandje erbij vinnik wel een goede regel. Dus ipv 60 dagen 90 dagen, of gewoon uberhaupt een maandban ofzo...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 27 februari 2002 20:44 schreef JvS het volgende:
Geen postcount verlagen. Ik vind de postcountregel toch al semi-dramatisch :o.

Een maandje erbij vinnik wel een goede regel. Dus ipv 60 dagen 90 dagen, of gewoon uberhaupt een maandban ofzo...
exactly :)

Zeuren dat je erin mag, omdat je er op zit te azen--> dan wacht je nog maar fftjes. Als je daarna WEER zeurt, dan maar helemaal niet meer.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 15:08 schreef MREn het volgende:

[..]

mooi pech dus :)
Dan heb je weer 100 topics over 'waarom wordt ik gepest'

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 22:31 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Dan heb je weer 100 topics over 'waarom wordt ik gepest'
Antwoord: omdat je de FAQ niet hebt gelezen, en de HK geen doel is. Regels zijn regels.

Bam. Stot.

geen gezeik

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:44

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 27 februari 2002 21:51 schreef LuNaTiC het volgende:
Ze beginnen zelfs in SG: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/424553

:'(
Pff, en dan check ik deze user even:

[topic=409278]
[topic=419800]
[topic=388675]
[topic=414595]

zo maar een paar voorbeeldjes van hoe het niet moet: edit-knop niet gebruiken, kicken ed. Ik weet niet of hij het verder goed bedoelt (zou kunnen aan de rest van z'n postings te zien), maar irritant is het wel.

De islam kan uw vrijheid schaden

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 23:30
Je krijgt toch automatisch na een bepaald aantal dagen en berichten toegang tot HK?? Waarom zueren ze dan?

http://hawvie.deviantart.com/

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op donderdag 28 februari 2002 10:47 schreef GoTzilla het volgende:
Je krijgt toch automatisch na een bepaald aantal dagen en berichten toegang tot HK?? Waarom zueren ze dan?
Omdat bijvoorbeeld niet tot de user doordringt dat het Tech-posts moeten zijn

vb: "Ik heb al meer dan 150 posts, en nog steeds geen toegang, dus jullie script werkt niet."

Dat soort verhalen krijg je nog het meeste, samen met gezeur dat een topic naar de HK is verplaatst, terwijk ze er nog niet inkunnen.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Sassie
Op donderdag 28 februari 2002 10:47 schreef GoTzilla het volgende:
Tja omdat mensen zo graag de HK inwillen dat ze niet kunnen wachten :X |:(.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Op woensdag 27 februari 2002 15:07 schreef MREn het volgende:
Berg linkjes:

27-02: [topic=424227/1/55]
27-02: [topic=424225/1/55]
27-02: [topic=424180/1/55]
26-02: [topic=423579/1/55]
En moet je eens naar de kwaliteit van die posts kijken! Echt diep triest! Nergens een sirieuze reactie...

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/32755]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/32755[/url]

En dat mag dan in de HK omdat ze techposts hebben???!!

Tja....

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:37 schreef MREn het volgende:

[..]

Antwoord: omdat je de FAQ niet hebt gelezen, en de HK geen doel is. Regels zijn regels.

Bam. Stot.

geen gezeik
Jij bent duidelijk geen mod. D'r wordt altijd zo simpel over gedacht.

De theorie is leuk, maar de praktijk is heel anders.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 11:34 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Jij bent duidelijk geen mod. D'r wordt altijd zo simpel over gedacht.

De theorie is leuk, maar de praktijk is heel anders.
Weet ik wel, ik bedoel gewoon geen ellenlange discussies aangaan. Simpele sluitmessage "lees faq" met een link naar de LA-faq met het stuk over waarom ze er niet inmogen, meer niet.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 28 februari 2002 14:02 schreef MREn het volgende:

[..]

Weet ik wel, ik bedoel gewoon geen ellenlange discussies aangaan. Simpele sluitmessage "lees faq" met een link naar de LA-faq met het stuk over waarom ze er niet inmogen, meer niet.
Ja opzich is dat wel een leuke theorie maar volgens mij krijgen de modjes dan een steeds slechter beeld. Je krijgt vervolgens dus topics als: "HlpDsK jij bent een botte klootzak!" met als text: "Heuj, jij sluit altijd veeel topics met een lompe link naar de FAQ maar ik vraag toch niet om een FAQ?" en topics als netgenoemd zullen dan steeds meer voorkomen. Voor de users is btw een slotje ook niet leuk, meestal zijn ze boos na een slotje en hebben ze zoiets van: "Met al die FAQ's kan je GoT beter helemaal sluiten!" wat GoT dus opzich members kan kosten.

Het lijkt mij dus beter om het _goed_ duidelijk te maken met iets als een sticky topic genaamd: "Oplossing voor mensen die niet in de HK kunnen maar wel genoeg techposts/reg. dagen hebben" oid. maar dan korter :).

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 14:02 schreef MREn het volgende:

[..]

Graag. Zo zou ik het namelijk ook doen :P

Alleen zul je zien dat er 2 minuten later een topic staat als "HlpDsK is een nerd". LB, maar 't is niet geweldig voor de sfeer en zo :+

Je kunt zo duidelijk en behulpzaam en geduldig zijn als Moeder Theresa. Maar voor sommigen is het niet logisch of zo om even de FAQ door te nemen. Ik snap 't ook niet helemaal, maar ja.

Idd zou het met een dikke sticky duidelijk te maken moeten zijn. Maar ja, ook sticky's zijn blijkbaar ook al niet de meest logische gang van zaken. Of het is gewoon minder werk om het toch ff te vragen. En ja da's lui, en ja die gaan dicht, maar ze blijven komen hoor :o

• Erazzzer
  • Laatst online: 09:51

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Gewoon een FAQtest doen.
Dat je na je 150 posts de FAQ moet lezen en dat daar ergens een link in zit om de HK te activeren :)

Verwijderd

/me is my 2nd favorite Mod!

Mag ik nu in de HK :P

>> NIET serieus nemen AUB; kheb nog geen enkele waarschuwing en dat zou ik graag zo houden... <<

Jullie doen goed werk leute! Ik leef met jullie mee in deze zware modperiode... Misschien een keer zeikerd-stats maken? >:)

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik ben wel voor een tijdelijke HK ban iig, of zn access gewoon (wat ie ook doet) een maand uitstellen.

Bij mij werkte t zo :

Ik lette nooit niet op mn post aantal, en vandaag was ik weer ff vrolijk bezig. Ik post in iets over postbank girotelonline UPC :). Zie ik ineens dat dat in SG zit :D Nooit opgemerkt dus. Dus ik naar de Index enja, daar stonden een paar extra fora *D En ik ga gewoon door met techposts, en soms als t zo uitkomt ook es erges anders. En dan straks hoop ik op dezelfde manier HK te zien :)

Volges mij is dit de manier waarop t moet ofniet ? :9

edit:

klein foutje eruit gevist, postbank -> upc :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

• Erazzzer
  • Laatst online: 09:51

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Op donderdag 28 februari 2002 15:10 schreef Wolkjeh het volgende:
Ik ben wel voor een tijdelijke HK ban iig, of zn access gewoon (wat ie ook doet) een maand uitstellen.

Bij mij werkte t zo :

Ik lette nooit niet op mn post aantal, en vandaag was ik weer ff vrolijk bezig. Ik post in iets over postbank girotelonline. Zie ik ineens dat dat in SG zit :D Nooit opgemerkt dus. Dus ik naar de Index enja, daar stonden een paar extra fora *D En ik ga gewoon door met techposts, en soms als t zo uitkomt ook es erges anders. En dan straks hoop ik op dezelfde manier HK te zien :)

Volges mij is dit de manier waarop t moet ofniet ? :9
Precies, zo had ik het ook met allemaal, ook met de HK.
En toen ik de HK had duurde het ong een maand totdat ik er iets in postte, ik vond het in het begin gewoon te stom om in te posten, nu is het wel grappig om er af en toe wat te posten.

Ik ben hier ook niet voor de HK, ik lees graag de techfora om er wat van te leren (fout+antwoord)

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ja toen ik hier kwam, wist ik niet eens van niet-technische fora af die hier waren. Ik begon gewoon met rondkijken, af en toe vraagje, en af en toe een antwoordje. En nu sinds 1 maand heb ik dan goed actief geworden. Toen merkte ik dus ook dat er meer was. Maar daar interesseer ik me nu nog niet voor. SG Zal me een worst wezen :) Alleen Nieuws...etc. lijkt me nog wel eens leuk/handig.

Voor de rest is het tech-only voor mij. *D

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 15:20 schreef Wolkjeh het volgende:
Ja toen ik hier kwam, wist ik niet eens van niet-technische fora af die hier waren. Ik begon gewoon met rondkijken, af en toe vraagje, en af en toe een antwoordje. En nu sinds 1 maand heb ik dan goed actief geworden. Toen merkte ik dus ook dat er meer was. Maar daar interesseer ik me nu nog niet voor. SG Zal me een worst wezen :) Alleen Nieuws...etc. lijkt me nog wel eens leuk/handig.

Voor de rest is het tech-only voor mij. *D
Heel mooi. We zijn blij met elke echte tech-tweakert die we krijgen kunnen :)

En misschien vind je de GC-fora wel harstikke leuk straks. Daar zijn ze ook voor. Zolang je maar beseft dat de main focus de techfora zijn :)

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Ik heb er niet om gezeurd ;) maar sinds gisteren (donderdag) kwam ik er ineens achter dat ik een aantal extra fora had (SG enzo :)). Mooi, ik ga er eens in kijken, maar het belangrijkste blijven voor mij de tech fora.

Het sharen van en delen van technische kennis 8-)

De HK zie ik wel verschijnen (vold. techposts).

Ik ga niet smeken or whatever >:)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

En zo hoort het :)

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 28 februari 2002 10:59 schreef CrashOne het volgende:

[..]

En moet je eens naar de kwaliteit van die posts kijken! Echt diep triest! Nergens een sirieuze reactie...

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/32755]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/32755[/url]

En dat mag dan in de HK omdat ze techposts hebben???!!

Tja....
Kijk, dit soort users mag je van mij prima aangeven in SU hoor. Deze heeft _zo'n_ laag niveau dat ik zeg: preventief HK bannen :)

• Grrrrrene
  • Niet online
*schop*

Zoals jullie misschien al zien: [topic=426375/1/100]

Ik hoop dat het helpt.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Heel mooi, luid en duidelijk.

Geen gezeur meer.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:47
vervelende is is dat hk posten mooier is als tech posten..... kom het tegen bij me zelf... ben wel weer druk bezig om meer tech te doen dan hk... en hk begint de laatste tijd ook een beetje belabberd te worden vind ik... ( heb zelfs voor het eerst dit jaar maar weer in sg gekeken :D )

https://wren.co/join/Devian

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op vrijdag 01 maart 2002 07:43 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Kijk, dit soort users mag je van mij prima aangeven in SU hoor. Deze heeft _zo'n_ laag niveau dat ik zeg: preventief HK bannen :)
Eindelijk een stapje dichterbij het doel.
Met een oplossing als deze pak je het probleem bij de wortel aan.

Misschien dat er een aantal mensen gaan zeuren over hun ban, maar ook dat kan zo over zijn.
Kunnen jullie in het vervolg de zeur-topics niet meteen voorzien van een slotje of moven naar TC?

Dat zou volgens mij wel goed zijn.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat gaan we dus ook doen, want op de vraag in gaan heeft geen enkele zin. Doorverwijzen naar dat faqtopic en sluiten, moven naar TC... Tsja, weet niet of dat zo handig is?

Pagina: 1