Ikke verhuizen! 2 maanden geen mxstream????

Pagina: 1
Acties:

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-07 20:08
Hallootjes..............

Naja.....ga ik verhuizen, geef netjes een maand van te voren bij mijn provider (PLanet) aan dat ik ga verhuizen. Hun zouden het verder regelen met mxstream enz.

Wat blijkt?

per 1 maart word mijn lijn "gesloopt", dit duurt 3 weken, daarna moeten ze op het nieuwe adres weer een lijn "bouwen", duurt 4 weken.

Heb dus 7 weken geen internet, terwijl er wel al aansluitingen, lijnen, enz. er al liggen. Mijn telefoonnummer blijft ook hetzelfde...........

wat een bullshit :r :r :( :(

Unreal Tournament '99

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 14:50 schreef Nevada het volgende:

Heb dus 7 weken geen internet, terwijl er wel al aansluitingen, lijnen, enz. er al liggen. Mijn telefoonnummer blijft ook hetzelfde...........

wat een bullshit :r :r :( :(
Daar kunnen wij vrij weinig aan doen, het is bekend dat KPN niet erg snel werkt en je bent ook zeker niet de enigste persoon die dit heeft meegemaakt.

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:06

BFS

Rude awakening

Staan toch normaal 50 werkdagen voor ofzo?

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Spyro heeft ook drie maanden zonder ISDN gezeten.

[spyro]
ik ga op nummer 109 wonen, daar zit nog geen aansluiting, kunnen jullie die aan komen leggen
[kpn mevrouw]
maar meneer, op nummer 105 zit een aansluiting
[spyro]
?? Maar mevrouw moet ik dan zelf een kabel van dat huis naar ons huis gaa aanleggen?
[kpn mevrouw]
ja
[spyro]
maar er zit een ander huis en een straat tussen......
[kpn mevrouw]
ik zal u even doorverbinden.........

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

Mag ik je condoleren? Je lijn blijft naar verwachting MINSTENS een half jaar dood. Dan als je wordt aangesloten, dan doen ze het verkeerde abo, en na veel ergensissen verhogen ze nogmaals het tarief voor mensen die vanaf een bepaalde datum opeens lid worden, en daar hoor jij dan ook bij, want ja, ze sluiten jou immers opnieuw aan.

Succes.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
wees blij dat ze 7 weken hebben gezegd. Ik ken mensen waarbij het 3 of 4 maanden heeft geduurd om een MXStream aansluiting om te zetten.... en dan wordt het bijna weer waard om nog een jaartje kabelmodem erbij te nemen.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

ja dat had ik ook.
ik heb nu gelukkig @home kabel.
veel sneller en die pings van mxstream zijn beter???
ik dacht het niet he!
hahahahahahahahahhaha.
Pagina: 1