GeForce 2 GTS Chip Cooler Stuk!! ARGH!

Pagina: 1
Acties:

• Ashbjorn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04-2019

Ashbjorn

Who's your daddy! WHUZAAA

Topicstarter
HILFE! AJUTO! M'AIDEZ!

Dikke shit man, ik start me PC op niks aant handje draai ff me 30 minuten MoH voor me dagelijkse portie rooie bloedplassen, en VLBLAM!...Doffe knal komt uit me boxen zwart beeld....stroom er opnieuw op..nada!

Krijg geen beeld meer. Heb nachte uit laten staan en me PC start weer op maar na tijdje (15-30 min) ligt me PC weer plat.

Toen heb ik dus maar ff flink gekeken in me kast en wat blijkt me GPU Cooler doet het niet of maakt echt pokke veel herrie! Net een decoupeerzaag!

Maar waar in hemelsnaam haal je een neiuwe cooler ofzo? En ik heb deze kaart iets van een jaar mag dat zomaar dan?

Snap er geen bal van man :((

Iemand ideeen cq. suggesties bitte sagen sie es.

Atl. :"(

Athlon 64 3500+ || MSI Neo2 Platinum || 1GB PC3200 Corsair XLPRO 2-2-2-5@1T || Hitachi SATA 250GB@7200 8MB || WD Raptor 73GB@10000 8MB || AOpen GF 6800 GT 256MB || SB Audigy2 Platinum || Logitech Laser G5 || 19" Iiyama HM903DT || 1280@100Hz

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
bel de computerboer ff waar je hem weg hebt, misschien kunne ze je helpen, zoek anders ff naar een blorb ofzo

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

als er garantie op zit terug naar de leverancier
anders mailen naar de fabrikant, krijg je een nieuwe koeler =]

De kick van Electric!

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Yup gewoon een meeltje sturen naar de fabrikant.
Heb ik ook eens gemoeten en kreeg er meteen drie plus een briefje sorry voor de overlast :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Ik heb hier een blue orb en een Elsa GTS koeler voor je liggen. Kan je komen halen in Den Bosch.

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:57

danplo

The Force is strong with me

bij mij is het ook zover...ik krijg na 10 a 15 minuten een blauw scherm van dat er een fout is opgetreden ...maar mijn cooler is ook kapot maar ik wil wel een nieuwe kaart gaan kopen maar dit wordt dan de ti4600 van geforce4 en die is nog niet uit dus dan maar even klote met deze kaart nog want ik ga echt geen geld aan deze kaart meer besteden...en als ik dan de computer opnieuw opstart dan krijg je kleurtjes en strepen te zien enzo ...maar goed hopenlijk nog 1 a 2 weken en dan is die nieuwe kaart uit in de winkel en is mijn probleem ook weer opgelost.
maar voor jou probleem is gewoon een andere cooler kopen kost iets van 10 euro ofzo en dan is het probleem verholpen...succes ermee

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Op woensdag 27 februari 2002 15:05 schreef danplo het volgende:
maar dit wordt dan de ti4600 van geforce4 en die is nog niet uit dus dan maar even klote met deze kaart nog want ik ga echt geen geld aan deze kaart meer besteden
Kijk eens in Pricewatch :D

:z :z

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:57

danplo

The Force is strong with me

Op woensdag 27 februari 2002 15:10 schreef kutkip het volgende:

[..]

Kijk eens in Pricewatch :D

:z :z
ja heb ik ook al gedaan maar ik heb een mail gestuurd naar die bedrijven en ze zeggen dat die kaart pas in de begin weken van maart te koop zijn...maar toch bedankt dat je me deze tip gaf.
leek voor mij ook kans om die kaart eerder in huis te hebben maar niet dus.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Pagina: 1