[DW] Rare fout in frameset ???

Pagina: 1
Acties:

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Ik heb een frameset in dreamweaver gebouwd en daarin verwijst hij naar twee HTML's in dezelfde directory. In de properties venster van de frameset zet hij er de huidige directory in ("/nieuwsbrieven/nieuwsbrieven-kop.html", zie onderstaand plaatje) en dit moet dus niet.
Als ik er gewoon "nieuwsbrieven-kop.html" van maak dan maakt dreamweaver er automatisch weer "/nieuwsbrieven/nieuwsbrieven-kop.html" van :?

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014817070

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 14:42 schreef Barracuda_82 het volgende:
Ik heb een frameset in dreamweaver gebouwd en daarin verwijst hij naar twee HTML's in dezelfde directory. In de properties venster van de frameset zet hij er de huidige directory in ("/nieuwsbrieven/nieuwsbrieven-kop.html", zie onderstaand plaatje) en dit moet dus niet.
Als ik er gewoon "nieuwsbrieven-kop.html" van maak dan maakt dreamweaver er automatisch weer "/nieuwsbrieven/nieuwsbrieven-kop.html" van :?

[afbeelding]
F10, en het in de source oplossen >:)

Verwijderd

of je define sites anders instellen, dat is je de map die dreamweaver voor jou site als root ziet

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 15:21 schreef Geqxon het volgende:

[..]

F10, en het in de source oplossen >:)
In de source veranderd hij het ook gewoon...
Op woensdag 27 februari 2002 15:32 schreef Necromancy het volgende:
of je define sites anders instellen, dat is je de map die dreamweaver voor jou site als root ziet
Ik ga de instellingen van de root enzo niet zo graag veranderen enzo, want deze site heeft ongeveer 23.000 HTML's en PHP's en ik wil niet op mijn geweten hebben dat dat verknoeid word :o
Maar als ik bij dezelfde site ergens anders iets in verander doet ie het gewoon wel. Ik heb alles al nagekeken samen met een paar collega's en die snappen er ook geen zak van.