Toon posts:

3D Prophet ALL-IN-Wonder 7500

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga mijn PII vervangen door een nieuwe PC. Hiermee wil ik ook videobewerking doen en wel mbv analoge camcorder en analoge vcr (dus geen digitaal gedoe met firewire e.d.). Ik ben me al een weekje of 2 aan het oriënteren en kwam niet verder dan DC10plus en lookalikes.

Maar vandaag las ik over een nieuw product nl.: Hercules 3D Prophet ALL-IN-WONDER® 7500, een complete alles-in-één oplossing voor TV, video en 3D graphics op de PC .

Mijn vraag is nu: als ik een nieuwe PC koop, die vaak met een GeforceMX400 worden uitgevoerd, kan ik dan zo'n Geforce laten vervangen door de 3D prophet AIW 7500? (ik ben geen echte gamer maar natuurlijk wil ik wel games spelen).

bye

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:52
die All-in-wonder kun je inderdaad vervangen door de MX400, de AIW is een snellere 3D kaart dan de MX400 (ook iets duurder natuurlijk)
Wist je dat er ook een 8500 variant is? Die is nog sneller in 3D... en nog duurder ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 14:34 schreef Canard het volgende:
die All-in-wonder kun je inderdaad vervangen door de MX400, de AIW is een snellere 3D kaart dan de MX400 (ook iets duurder natuurlijk)
Wist je dat er ook een 8500 variant is? Die is nog sneller in 3D... en nog duurder ;)
je bedoelt: de MX400 kan ik vervangen door de AIW 7500.
Misschien wel duurder dan GeforceMX400 maar de AIW is dan ook volledig geschikt voor videobewerking met analoge input, en dat is de Geforce niet daar moet je dan weer een extra capturekaart bij kopen. Heb ik dit juist?????

• Toulinash
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02-2024
stel dan gewoon zelf je pc samen anders koop je dubbel op,
koop je een pc, maar gooi je een van de hoofdonderdelen (kost relatief veel) 'weg'
als je gewoon zelf samenstelt an je voor het zelfde geld veel vettere spullen kopen

Verwijderd

Mijn vraag is nu: als ik een nieuwe PC koop, die vaak met een GeforceMX400 worden uitgevoerd, kan ik dan zo'n Geforce laten vervangen door de 3D prophet AIW 7500? (ik ben geen echte gamer maar natuurlijk wil ik wel games spelen).
Ik zou als ik jou was even wat reviews over deze kaart gaan lezen, dan wordt alles een stuk duidelijker. (www.tweakers.net is een goed startpunt)

Dit topic is gesloten.