20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Probeer eens xfonts-base en scalable te installeren. Als die al geinstalleerd zijn moet je even in je /etc/X11/XF86Config(-4) kijken of het path naar je fonts goed staat
xfonts: k heb zowelOp woensdag 27 februari 2002 14:37 schreef saviour het volgende:
Probeer eens xfonts-base en scalable te installeren. Als die al geinstalleerd zijn moet je even in je /etc/X11/XF86Config(-4) kijken of het path naar je fonts goed staat
-XFree86-xfs-bla
-tetex-fonts-bla
-xtt-fonts-bla
geinstalld...
daarna nog es startx, zelfde
alleen die scalable, ls|grep sca levert nix op...
en het path in /etc/X11/XF86Config(-4)... waar moet die bij RH7.1 op staan??
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
dubbelpost
Verwijderd
probeer dit eens, verander:
FontPath"unix:/-1"
in:
FontPath"unix:/7100"
zodat je expliciet een poort voor de X server opgeeft...kan misschien helpen mits je alle fonts ed al hebt
in:
zodat je expliciet een poort voor de X server opgeeft...kan misschien helpen mits je alle fonts ed al hebt
Bij mij staat ie juist al op unix/:7100"...Op woensdag 27 februari 2002 17:18 schreef proycon het volgende:
probeer dit eens, verander:
in:
PS: je had de : en de / omgedraait...
Voor m`n server maakt t nix uit... hij blijft t niet doen
Zelfde messages...
Ik had dat probleem ook, het was verholpen toen ik er iets van /usr/X11R6/fonts van maakte (ik weet de dir niet, maar die kan je zo vinden).
Ik probeer dit allemaal op de bak zelf...
En zou die dir "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/" kunnen zijn??
edit: nee dus... zowel met als zonder end-/
Ik kan op een telnet venster startx doen, dan gaat m`n bak(linux) klipperen, en heb k op m`n telnet de server output...
laatste deel:
En zou die dir "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/" kunnen zijn??
edit: nee dus... zowel met als zonder end-/
Ik kan op een telnet venster startx doen, dan gaat m`n bak(linux) klipperen, en heb k op m`n telnet de server output...
laatste deel:
(II) XINPUT: Adding extended input device "Mouse0" (type: MOUSE)
Could not init font path element unix/:7100, removing from list!
Fatal server error:
could not open default font 'fixed'
When reporting a problem related to a server crash, please send
the full server output, not just the last messages.
This can be found in the log file "/var/log/XFree86.0.log".
Please report problems to xfree86@xfree86.org.
X connection to :0.0 broken (explicit kill or server shutdown).
Pagina: 1