Toon posts:

Waarom topic op slot??? gf4 mx vs radeon 7500

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
half uurtje geleden deze topic geplaatst:

-------
Voor een videokaart in m'n nieuwe systeem (XP 1700+) gaat mijn voorkeur uit naar een van de volgende twee kaartjes:
Geforce 4 MX440 (€ 159,-)

Ati Radeon 7500 (€ 189,-)

Wie heeft positieve/negatieve ervaringen met deze kaarten?

Ik ben vooral benieuwd naar TV-out kwaliteit en natuurlijk is 3d ook niet onbelangrijk, hoewel ik geen extreme gamer ben. Welke kaart volgens jullie de beste mogelijkheden en vooruitzichten op games-gebied heeft, zou ik ook graag willen weten.

--------

Nou heeft een of andere malloot deze topic gestopt ofzo, want kan geen replies meer posten! ik snap de reden hiervoor niet. ik wil gewoon wat gebruikerservaringen over deze 2 kaarten verzamelen en ik denk dat er nog heel wat meer mensen zijn die deze budget kaartjes interessant vinden!

Een forum is er toch voor om vragen te kunnen stellen of niet soms!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 14:19 schreef DPC-Postman het volgende:
Faq welke videokaart
het gaat mij om ervaringen, niet om reviews, die ken ik nou wel...
en daarnaast heb ik nog geen review gevonden met een vergelijking van deze twee kaarten...

Verwijderd

Topicstarter
en deze topic dan?

[topic=421867/1/25]

duidelijk vergelijking tussen twee kaarten en kijk eens wat een replies!
lijkt me dus niet irritant dat dit soort vragen steeds weer gesteld worden en ik denk dat de persoon die om de meningen vraagt een stuk geholpen of wijzer is!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

:X

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 12:17

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De reden was wel duidelijk waarom ie opslot ging :Z Maar waarom post je dit nou weer in VB? Dit moet naar LA hoor |:(

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 22:11
Op woensdag 27 februari 2002 14:16 schreef kalua het volgende:
Nou heeft een of andere malloot deze topic gestopt ofzo, want kan geen replies meer posten!
Goh... raar he. Dat heet nou een slotje.

Ken je 'ban' ook al? >:) ;)

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06-2025
het probleem met zo'n topics is vaak dat er hele gevechten plaats vinden tussen de voorstanders van ati en de voorstanders van nvidia... dat is waarschijnlijk dan ook de reden dat het topic gesloten is (om dat te voorkomen).

If it ain't broke, fix it till it is...

Verwijderd

Die malloot was ik ja, ga maar klagen in Lieve Adjes. Ik heb nu ff geen tijd om erop in te gaan (zit op werk)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.