Help - strepen Monitor Radius Pressview 21

Pagina: 1
Acties:

• XL79
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-07 08:49
Hej,

ik heb voor een hebbekrats een 21" monitor kunnen kopen... leuk zul je zeggen... mm ja en dat is het ook wel.

Maar onder elke resolutie (draai met een Realtek Gforce III) geeft ie bij donkere lijnen, een soort spooklijntjes, schaduwlijnen ahw. En ook als je bijvoorbeeld bij de muis kijkt dan doet ie dat ook.

Ik kan de monitor drivers niet vinden... en die zijn e al helemaal niet voor XP ofzo...ik heb ook al verscheidene frequenties gebruikt....

Het ding kan natuurlijk ook gewoon af zijn... de monitor is van '96

maar goed.. als iemand dit "beeld" herkend...

dank je

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
als je nou ff 2 regels naar beneden op Videoplanken en Beeldkanonnen had geklikt...maar vooruit :{

staat er een monitor/tv oid naast, dat zou zoiets kunnen veroorzaken

ook boxen of andere electr(on)ische apparatuur kan dat veroorzaken...

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

->[VB]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• XL79
oeps...sorry hoor Admin...

nee kan verder geen storingsbron vinden....zit wel een 3 meter VGA kabel aan....

Er zit ook nog een BNC aansluiting op....zou dat beter zijn... maar ja zijn die dingen nog te koop?

• chrisstructor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Soms is het zo dat het beeld een beetje vervormd of verkleurd door het afwezig zijn van een aarde-aansluiting.
Door de standaard lekstroom op je kast kan je beeld hierdoor veranderen, aangezien je scherm via de monitor kabel verbonden is met je videokaart en dus je kast.....
Aard desnoods de monitor kabel voor een korte tijd en kijk of het probleem verholpen is.
Ikzelf heb er thuis namelijk wel eens last van gehad....
(Maar nu doet mijn monitortje het weer perfekt hoor)

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

• XL79
mm zit wat in.. ik moet zeggen dat mijn computer ook onder spanning staat.. als ik bijvoorbeeld de audioplug vasthoud of verwissel krijg ik een schok...

thanks zal het eens proberen.. dankje

• XL79
mmm heb net ff geprobeerd om mijn computer vast te houden en dan de CV aan te raken... rrrrrrrrrrrrrr trilt er door mijn arm... spanning genoeg dus.....

Aarde lijkt me dus wel op z'n plaats...

....
Pagina: 1