Geen toegang en geen authorization scherm?

Pagina: 1
Acties:

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-09 12:39
Het volgende probleem is er en dat is als ik naar een url ga die beveiligt is, door middel van integrated windows authentication dat in IIS is aangevinkt, dat ik direct een scherm krijg dat ik geen toegang hebt tot die pagina.

De volgende foutmelding krijg ik dan direct: "You are not authorized to view this page".

Maar het vreemde er aan is dat ik ook dan helemaal geen logon scherm krijg terwijl als ik dit bij iemand anders doe dat hij wel een logon scherm krijgt om in te loggen terwijl ik direct een scherm krijg "you are not authorized".

Wat kan de oplossing zijn, want ik weet het niet meer!

Ik heb ook al geprobeerd om de security in internet explorer hoger te zetten zodat ik dan een schemr krijg maar dat wilde ook niet werken.

Wie heeft dit probleem ook gehad en weet er een oplossing voor? want ik wete het niet meer wat het kan zijn!

Thanks!

Verwijderd

loop je weer te hacken? je hebt gewoon geen toegang B-)
oke ff on:
op andere machines krijg je wel loginscherm?
heb je al eens hard gerefreshed? je browser opnieuw opgestart?

• mabarto
Yepz, maar dat wil ook niet helpen, ook alles al uit de cache gehaald

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 10:37

El Martino

Zo niet, dan toch.

Mmmm.. Dat heb ik ook es gehad. Ik geloof dat je in IIS het goede domein moet aageven waar je als gebruiker ook lid van bent.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

• mabarto
Op woensdag 27 februari 2002 13:53 schreef El Martino het volgende:
Mmmm.. Dat heb ik ook es gehad. Ik geloof dat je in IIS het goede domein moet aageven waar je als gebruiker ook lid van bent.
Het probleem zit ook zo dat ze hun interne windows domein naam ook hetzelfde hebben genoemd als hun internet adres, nu heb ik een aparte subdomein voor ze aangemaakt die dan linkt naar hun www.domein.nl.

maar dit staat verder ook gewoon goed!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:14

Crazy D

I think we should take a look.

Check je IE settings. "Ergens" (ben ff kwijt waar) kun je opgeven dat ie "always ask for usernamen and password" oid. Dan krijg je wel je login scherm. (ik gebruik Mozilla dus ik kan wel in m'n preferences kijken maar daar heb je voor IE niets aan :P)

Exact expert nodig?

• mabarto
Bij de security settings staat dat en die heb ik gezet op: "prompt for username and password" en ook op "automatic" maar helaas hielp dat ook niet!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 10:37

El Martino

Zo niet, dan toch.

Op woensdag 27 februari 2002 13:45 schreef barto018 het volgende:

...

Maar het vreemde er aan is dat ik ook dan helemaal geen logon scherm krijg terwijl als ik dit bij iemand anders doe dat hij wel een logon scherm krijgt om in te loggen terwijl ik direct een scherm krijg "you are not authorized".
Hier had ik eerst overheen gelezen. Dit kan voorkomen als je de site door een proxy-server probeert te benaderen. Als dit zo is, kun je in IE instellen dat deze site buiten de proxy om moet. Dan zou het goed moeten gaan.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

• eek
  • Laatst online: 06-04-2020

eek

@MagickNET

Je computer moet die url wel zien als een intranet site.

Skill is when luck becomes a habit.

Pagina: 1