Toon posts:

KVM cybex switch + extra snoer => slechter beeld?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai nu 1600x1200 op een 21" monitor met een standaard beeldscherm snoer.

Als ik daar nu nog een cybex switch en een extra 4,8m lange snoer aan toe voeg. Wordt dan mijn beeld kwaliteit minder?

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

hangt van je snoer af of hij goed geshield is....

De kick van Electric!

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Ik denk dat je toch wel een verslechtering in beeldkwaliteit gaat merken, eerst door een switch en dan nog eens 4.8 meter. Wordt aardig lang voor standaard VGA kabel.

Verwijderd

als je zoveel dingen ertussen hebt zitten, wordt het er natuurlijk niet beter op.

• Toulinash
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02-2024
je verliest ALTIJD beeldkwaliteit als je een kabel langer maakt (nooit natuurkunde gehad ? :p )
4 en nogwat meter is nog een keer 3x zo lang dan standaard (1.2 - 1.5 mtr)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Het zou ietsje minder kunnen worden met een langere kabel, maar ligt ook wel een beetje aan de kwaliteit van de kabel.
Maareh, hoe is de kwaliteit van die Cybex switchjes ?? Is de kwaliteit nu wel goed op 1600 x 1200 ?? Ik had er namelijk 1'tje (voor 2 pc's) voor zwaar weinig kunnen kopen, maar dat heb ik niet gedaan met m'n stomme kop. |:(

Verwijderd

ik weet niet hoe dat zit met die switches, maar als de kabel meer dan 3 keer zo lang wordt, ga je het echt wel merken. Ik heb wel eens een keer een dergelijke opstelling gezien, met een verlengde kabel iig, en dat was duidelijk merkbaar. Ik weet niet wat voor kabel (quality) dat was helaas.

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 13:58
de switch opzicht werkt erg goed ook met langere kabels( eigen ervaring 5 meter) maar ik gebruik wel geshielde kabels 3 meter voor 18 EUR dus dat kost wel wat. maar bij een dure/goede switch en 21 inch scherm horen goede kabels

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:11

JWO

neem altijd kabels met ferriet ontstoring ..

Verwijderd

Topicstarter
Die kabels die ik erbij koop zijn ook van Cybex. Namelijk: Cybex KVM Switch Kabel 4.5mtr PS/2 + VGA a 69 euro per stuk.

Je kunt kiezen uit 1.8m en 4.5m en ik wou mijn 2 computer in de kast zetten 2m van mijn bureau. 1.8m is echt te kort maar 4.5m is wel weer te lang...
Pagina: 1