Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-11 15:51
Mijn vriendin heeft een Nokia 3310 en die geeft contact service. Dit is gebeurt toen ze een belmelodie in de telefoon wilde zetten.

Nu vraag ik me af, wat moet ik nu? Kan ik dit zelf repareren of is dit niet aan te raden? Valt dit onder de garantie en zo ja, hoe moet ik dat regelen? De telefoon is in augustus gekocht in Delft met een BEN pakket.

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Als je nog garantie hebt zou ik terug gaan naar een Nokia Service Point en daar nieuwe software erin laten zetten (gratis als je Club Nokia lid bent en nog garantie hebt) Als het zonder geklooi aan de phone is gebeurd (kabels, flashen enz.) dan kunnen ze er geen bezwaar tegen hebben. Tis gewoon een fout in de software dat er iets mis is gegaan bij het uploaden v/d ringtone

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Heb je garantie? ---> Winkel zou ik zeggen.
Zoniet ---> kijken wat het kost om hem te laten maken en anders zoeken naar een andere telefoon...

Ben wel tevreden over de service van Nokia.. die 3310 van mij was vorige week woensdag kapot, toen heb ik hem weg gebracht, zaterdag had ik hem terug. Als ik naar een profiel zonder geluid ging (voor op school enzo) dan ging ie eerst helemaal uit en dan weer aan..

Ze hebben een deel van de "motor" en het display vervangen.

Heb zolang zelfs een leentoestel gehad.. een 8850. wat een klereding zeg.. kon er niet mee overweg.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Als ze het toestel als prepaid pakket heeft gekocht, geldt de Nokia garantie niet. Die geldt alleen voor simlockvrije toestellen. Dan moet ze contact opnemen met Ben, die voor een nieuw toestel zal zorgen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat anders ook kan:
Zo'n Telefoonboer die vanalles en nog wat met je toestel kan, meestal ook contact service verwijderen (en tegelijkertijd SIM-lock :p)

Verwijderd

Ik heb deze melding gisterenmiddag gekregen op mijn Nokia 6822a, helaas garantie natuurlijk verlopen van de telefoon (heb hem al 2jaar), hoorde ook van 2 collega's en een vriend van me dat ook zij dit al hebben gehad, mijn collega is er zelfs mee naar een servicepoint geweest maar het repareren wouden ze niet aan beginnen.

Bij mij kwam deze melding zo uit de lucht vallen, want hij lag gewoon op mijn bureau

Verwijderd

Je kan hem laten maken bij

http://www.repairing.nl/

Je toestel opsturen of langs gaan :P
Pagina: 1