Toon posts:

(hosting) ervaringen met webspace.org

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb daar een server gehuurd (een deel dan)... maar ik wou eigelijk nog ff de meningen van de tweakers horen, heeft iemand ervaring met dit bedrijf?

Verwijderd

[topic=91763/1/50]

Wat de search al niet kan doen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 12:46 schreef Tuxus het volgende:
[topic=91763/1/50]

Wat de search al niet kan doen ;)
... das dus nix, er word allen iets gezegt over een andere hosting provider... En!! Dat is al 2 jaar terug of zo...

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 16:51

AMDFreak

Intel is zo..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 12:52 schreef InterFreak het volgende:
www.webhosting.nl
www.internetten.nl
:Z, das nog van 2000.....

Verwijderd

ze draaien iig niet eens hun eigen nameservers

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 12:42 schreef Webmasterok het volgende:
... maar ik wou eigelijk nog ff de meningen van de tweakers horen, heeft iemand ervaring met dit bedrijf?
Das nie zo slim he, eerst handelen, daarna pas vragen of er (goeie of slechte) ervaringen mee zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 16:02 schreef gizmo2002 het volgende:

[..]

Das nie zo slim he, eerst handelen, daarna pas vragen of er (goeie of slechte) ervaringen mee zijn.
Ja weet ik ;(, mare, ik had ook al her en der gekeken (referenties), die waren wel positief, maar hebben zeer weinig bezoekers terwel er bij mij dadelijk circa 150 gyg data p/m langs gaat komen

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 09:11 schreef Webmasterok het volgende:

[..]

Ja weet ik ;(, mare, ik had ook al her en der gekeken (referenties), die waren wel positief, maar hebben zeer weinig bezoekers terwel er bij mij dadelijk circa 150 gyg data p/m langs gaat komen
dan wens ik je veel succes, ze resellen dus ze hebben het niet eens zelf in de hand en dus kun je een zeer dikke rekening verwachten
Pagina: 1