wildcat 4000 of gewoon kaartje

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Pierewaaier
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik zat laatst weer eens te snuffelen in de pricewatch en daar kwam ik op www.flectiondirect.com een Intergraph intense Wildcat 4000 kaartje tegen voor € 74,-. Aangezien ik de laatste tijd erg veel aan het 3d maxen ben en dergelijk soort programma's, vroeg ik me af of deze kaart zijn geld waard is of dat ik voor dat geld beter een goedkoop kaartje in de zelfde prijsklasse kan kopen.

Ik heb nu een matrox g450 dualhead kaartje draaien met een 17 en 15 inch ernaast. Voor de tweede monitor heb ik nog wel ergens een pci kaartje, aangezien die alles voor erbij is. Geef trouwens maar een gil als die wilcat kaart niet kan samenwerken met een extra pci kaartje.

ff wat info over die kaart:

Highly-tuned 3,000-MFLOPS geometry engine sustains the highest level of real-time on-screen performance in the industry Large dedicated 16 MB frame buffer and 64 MB texture memory support rich, photorealistic shading and highly detailed textures- always in true color, with maximum depth accuracy, and with double buffering enabled Wide, independent buses connect frame buffer and texture memory to the graphics chipset for maximum performance Specialized DirectBurstä technology optimizes the 3D graphics pipeline, significantly boosting performance Advanced bla, bla, bla

alvast bedankt,

• Pierewaaier
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Om mijn verhaal ff duidelijker te maken, omdat ik het zelf al bijna niet snap.

Ik zou dus graag willen weten of er voor dat geld ook een "normaal" kaatje te koop is wat in de buurt komt van de prestaties en dan vooral op opengl gebied.
Dit natuurlijk omdat die wildcat kaart toch al wat ouder is...

Dit topic is gesloten.