Wat vraagjes over @work flatfree ISDN

Pagina: 1
Acties:

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Topicstarter
Als het even mee zit heb ik over 10 dagen de inloggegevens, maar wat ik mij af vroeg zijn de volgende dingen:

• Is het mogelijk (bij het goedkoopste pakket) met 2 PC tegelijk in te loggen? (Er vind dus 2x verrificatie plaats met 1 abo)
• Is het mogelijk in te loggen vanaf een ander ISDN telefoonnr?
• Is er al iemand geweest die aangesproken is over overtollig dataverkeer?

Alvast bedankt! :)

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 11:45 schreef Daylights het volgende:
Als het even mee zit heb ik over 10 dagen de inloggegevens, maar wat ik mij af vroeg zijn de volgende dingen:

• Is het mogelijk (bij het goedkoopste pakket) met 2 PC tegelijk in te loggen? (Er vind dus 2x verrificatie plaats met 1 abo)
• Is het mogelijk in te loggen vanaf een ander ISDN telefoonnr?
• Is er al iemand geweest die aangesproken is over overtollig dataverkeer?

Alvast bedankt! :)
Nee, je kunt met een bepaalde username/pass combinatie maar 1x inloggen :(.
Nee, je kunt alleen vanaf het bij de aanmelding opgegeven ISDN nummer inbellen.
Ja, er schijnt al iemand een waarschuwing gekregen te hebben, dat hij niet constant ingebeld mocht zijn :P. (dataverkeer weet ik zo niet).

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Topicstarter
Mwoa, ik zal niet constant ingelogd zijn denk ik... en ik las net dat Hometime van Wanadoo een urenlimiet ingesteld had op 80 uur per maand :(

Dus ik heb nog geen spijt :)

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:06

BFS

Rude awakening

Ik heb er ook nog een vraagje over, is er iemand die weet of je eventueel 2 abonnementen kunnen afsluiten op 1 KvK-handelnummer?

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 14:44 schreef bfs-4112- het volgende:
Ik heb er ook nog een vraagje over, is er iemand die weet of je eventueel 2 abonnementen kunnen afsluiten op 1 KvK-handelnummer?
Jup, dat kan gewoon. No problem :).

Verwijderd

Op webwereld (en hier op GoT ook trouwens) stond dat er weer een nieuwe zakelijke aanbieder van flatfree ISDN bij is gekomen, voor €44 per maand mag je daar constant verbonden zijn. Ik heb nog geen URL gezien ofzo, dus meer info heb ik ook niet. Maar als dat wat lijkt, neem ik dat meteen ipv Friaco (wat ik nu heb, werkt perfect, maarja alleen na 18.00 uur he :().

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op woensdag 27 februari 2002 19:21 schreef SySasZ het volgende:
Op webwereld (en hier op GoT ook trouwens) stond dat er weer een nieuwe zakelijke aanbieder van flatfree ISDN bij is gekomen, voor €44 per maand mag je daar constant verbonden zijn. Ik heb nog geen URL gezien ofzo, dus meer info heb ik ook niet. Maar als dat wat lijkt, neem ik dat meteen ipv Friaco (wat ik nu heb, werkt perfect, maarja alleen na 18.00 uur he :().
lees ff goed. een bepaald aantal uren! let op, dus geen flat fee
Pagina: 1