[Gamespy] Hoe kan ik een server zoeken?

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:54

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Op de site van Gamepoint zag ik dat ze een Renegade server hebben en dat ik moest zoeken naar Gamepoint in het programma Gamespy.

Ik kan echter nergens een "search" knop in dat hele rot programma vinden.
:(
Hoe zit dat?

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Staat er niet toevallig op gamepiont een IP OID?

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 11:32 schreef AMD het volgende:
Op de site van Gamepoint zag ik dat ze een Renegade server hebben en dat ik moest zoeken naar Gamepoint in het programma Gamespy.

Ik kan echter nergens een "search" knop in dat hele rot programma vinden.
Hoe zit dat?
alst goed is en je bent geregistreert dan scant ie welke games je via gamespy kan spelen en als je renegade (demo :? ) der op hebt staan zie je links in beeld een rij waar al je spellen staan die je kan spelen met gamespy

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Dat weet ik allemaal wel, maar ik wil dus binnen alle C&C Renegade servers die op Gamespy verschijnen zoeken op het woord "Gamepoint" zodat ik kan spelen op die server

En ik kan niet gewoon een IP adress invoeren in Renegade, want je moet die stomme Gamespy gebruiken.

O ja, het gaat over de demo. *LOL*

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
gebruikt niemand dat proggie hier dan?

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:30
jawel, maar gamespy ondersteunt volgens mij die demo ook nog niet denk als het niet lukt wat je probeert.

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 14:20
Ow jawel gamespy ondersteund zeker wel die demo, gamespy wordt er zelfs bij geleverd :D
Maar ik had hetzelfde probleem! waar is de search knop. Ik heb ook niet echt verder gezocht toen, want ik zag hem toevallig in de lijst staan, maar volgens mij kan je niet searchen in de gratis versie. beetje M$ praktijken bij gamespy...

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Kan je niet gewoon in die lijst zoekn met ctrl+f ofzo? :?

• Sath
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-01 16:36

Sath

Echt niet!!

Je kunt toch gewoon in de lijst zoeken en hem dan bij je favorites zetten. Dan hoef je hem maar 1 keer te zoeken.

Je kunt maar één keer jong zijn, maar je kunt de rest van je leven onvolwassen zijn.

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 18:01
Fuck...ik heb net het complete spel gekocht! maar ik zat dus absoluut niet te wachten op die lame klote sucking gamespy...dat is toch zo een klote service!!!

Heeft Renegade ook een ingame browser?

Verwijderd

In dat programma moet je hem op je h.d.d laten zoeken naar games
of ze zelf opgeven
dan kan je het betrefende spel aan klikken en dan update
dan zoekt hij alles servers die hij kan vinden zet ze in een lijst en je kan gaan gamen...
simpel..
:) :)

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Ik wil gewoon een IP adres kunnen intypen en niet afhankelijk zijn van Lamespy

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 14:20
Als je roept dat je met ctrl-f wel ff in die lijst kan gaan zoeken dan heb je duidelijk de nieuwe (groene interface) gamespy nog niet gezien. Echt klote met die stomme reclame schermpjes de hele tijd. Ze doen echt hun best om te zorgen dat mensen geld gaan dokken om een volledige gayspy te krijgen.

Verwijderd

in game spy : crtl + a

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 15:10 schreef PhoneTechnician het volgende:
Fuck...ik heb net het complete spel gekocht! maar ik zat dus absoluut niet te wachten op die lame klote sucking gamespy...dat is toch zo een klote service!!!

Heeft Renegade ook een ingame browser?
nee

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Deze mail heb ik net gestuurd naar Gamespy:

Two things:

1 - Why are you guys trying to fuck up Gamespy so much with annoying ads that pop up? You really need money from gamers THAT bad? You are almost forcing people to pay for the registred version. Please remove this issue in the next release and leave a nice ad on the upper part of the screen. Thank you.

2 - Could you please explain why Gamespy causes PC lock-ups in Windows 98SE. And why Gamespy works like hell when you use a very simple program like Winroute Pro 4.1? Almost every game works OK with a proxy, NAT or firewall exept for the program to find my online gameservers with (Gamespy)

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:30
LOL @ AMD

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Ik kreeg gewoon een standaard antwoord terug van die eikels