Toon posts:

Webshop in combinatie met Bibit ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

mij is gevraagd een webshop te bouwen voor een bedrijf is een koppeling moet hebben naar Bibit.
Omdat ik vandaag voor het eerst heb gehoord van Bibit heb ik een aantal vraagjes....

Ik weet dat er zoiets bestaat als WebshopFactory 5.0, heeft iemand hier ervaring mee in combinatie met Bibit ?
Of weet iemand een ander vrij simpel op te zetten Webshop software programma dat ik kan gebruiken.

Er is de mogelijkheid om gebruik te maken van PHP en Mysql.
Hier heb ik op zich wel globale kennis van maar niet genoeg om zelf een shop te bouwen, vandaar.....

(Ik heb reeds een search gedaan betrefffende Bibit / Webshop maar kon niets passends vinden.)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen....

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 11:18 schreef Kuiter het volgende:
Hey,

mij is gevraagd een webshop te bouwen voor een bedrijf is een koppeling moet hebben naar Bibit.
Omdat ik vandaag voor het eerst heb gehoord van Bibit heb ik een aantal vraagjes....

Ik weet dat er zoiets bestaat als WebshopFactory 5.0, heeft iemand hier ervaring mee in combinatie met Bibit ?
Of weet iemand een ander vrij simpel op te zetten Webshop software programma dat ik kan gebruiken.

Er is de mogelijkheid om gebruik te maken van PHP en Mysql.
Hier heb ik op zich wel globale kennis van maar niet genoeg om zelf een shop te bouwen, vandaar.....

(Ik heb reeds een search gedaan betrefffende Bibit / Webshop maar kon niets passends vinden.)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen....
Bibit zelf kan je alle benodigde modules leveren voor koppeling :) Eventjes contact opnemen en je mag het zo downloaden van hun site.

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

* DeFeCt vraagt zich af of het verstandig is dat Kuiter een shop gaat bouwen als hij er geen kaas van heeft gegeten...

Weet wel dat je op tijd moet beginnen met aanvragen bij Bibit :) Tenminste dat was twee jaar geleden zo.

Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 11:22 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Bibit zelf kan je alle benodigde modules leveren voor koppeling :) Eventjes contact opnemen en je mag het zo downloaden van hun site.
Ik heb net gebeld met Bibit maar die hebben geen "kant en klare" oplossing betreffende een webshop. Ook kreeg ik te horen dat elk webshop-pakket dat nu op de markt is enige aanpassingen vereist om contact te maken met Bibit.

Heeft iemand ervaringen hiermee die hij met mij wil delen ?

Wat adviseren jullie mij ?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 09:52

Pelle

🚴‍♂️

Op woensdag 27 februari 2002 11:37 schreef Kuiter het volgende:
Wat adviseren jullie mij ?
Kijken hoe Bibit je informatie aangeleverd wil hebben. En dan een interface schrijven tussen de webshop en Bibit.

Denk niet dat er veel meer over te zeggen is dan dat je eerst maar eens die shop moet gaan realiseren. Koppeling met Bibit kun je pas maken als je shop bestaat namelijk :)

(tenminste, je kunt 'm ook wel maken voor je de shop bouwt, maar dan moet je al goed weten hoe je shop functioneel en technisch in elkaar gaat steken)

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Op woensdag 27 februari 2002 11:39 schreef Pelle het volgende:
Kijken hoe Bibit je informatie aangeleverd wil hebben. En dan een interface schrijven tussen de webshop en Bibit.
Hier [topic=365707/1/256] zal je iig al wel flink wat aan hebben :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 11:41 schreef HGM het volgende:

[..]

Hier [topic=365707/1/256] zal je iig al wel flink wat aan hebben :)
Dit is inderdaad een handige link, kan weleens goed van pas komen ! Thanx...

Toch wil ik proberen om met een simpel pakketje die Webshop te bouwen. (dit ook ivm de krappe tijd.....)
Zijn hier mensen die ervaringen hebben met bepaalde pakketten ?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 09:52

Pelle

🚴‍♂️

Op woensdag 27 februari 2002 12:01 schreef Kuiter het volgende:
Zijn hier mensen die ervaringen hebben met bepaalde pakketten ?
Zoals DeFeCt zou zeggen: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=webshop&data%5Border%5D=relevance#hitstart]Use the Force Luke, use the Force[/url]:

[topic=217806/1/25]
[topic=330063/1/25]

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-07 13:40

Dutch_guy

WYSIWYG

Shopfactory werkt ook goed, als je niet teveel tijd hebt, en niet teveel producten hebt.

Grooooote nadeel is dat het geen database is, maar gewoon html pagina's aanmaakt voor ieder product.

Pay peanuts get monkeys !

Verwijderd

[quote]Op woensdag 27 februari 2002 11:33 schreef DeFeCt het volgende:
* DeFeCt vraagt zich af of het verstandig is dat Kuiter een shop gaat bouwen als hij er geen kaas van heeft gegeten...

Je moet toch ooit ergens aan beginnen.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Op woensdag 27 februari 2002 13:36 schreef g03ber het volgende:
Je moet toch ooit ergens aan beginnen.
Maar omdan meteen een Shop + Bibit koppeling te pakken, er zijn genoeg mensen met (veel) meer ervaring die (zie ook P&W) hier moeite mee hebben.

Maar proberen kan altijd :)
Pagina: 1