Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Logitech mouseman wheel optical?!?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu een tijdje op zoek naar deze muis maar ik kan nergens een bedrijf vinden die hem verkoop. Zijn er mensen die weten waar ik hem kan kopen. Ik bedoel deze muis.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/966635333.gif

Alvast Bedankt,

Verwijderd

Is dat niet gewoon een iFeel mouseman :?

edit:

hmm...ik zie hier ook een cordless mousman wheel die er erg op lijkt :)

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 11:17 schreef Aikeleer het volgende:
Hiervoor is de Tweakers.net pricewatch.
Ik denk juist dat hij/zij hem daar niet kan vinden. Je kijkt over het algemeen toch eerst ff daar. Lijkt mij.

Al staat hij er wel tussen >:)

Logitech Cordless Mouseman Wheel € 45,-
www.adata.nl

Alleen is deze cordless, en op jouw foto'w staat ie met draadje.

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 23:09

Arjan A

Cenosillicafoob

Die wordt niet meer verkocht. Ik heb er ook een en wilde er een voor mijn vrouw kopen, toen zeiden ze dat die niet meer gemaakt worden.

Dat is best jammer, want het is mijn favoriete muis.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

OMG die muis roelt!!!
Ik heb hem ook, ik heb hem toen gekocht voor 129.95 (guldens!) maaruh die kan je gewoon kopen bij de local hardware store.
In mijn geval zijn dat er 4, maar in Den Haag (ligt er natuurlijk net aan waar je woont), de dynabyte daar verkoopt hem zekerweten :)

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-11 14:14
Ik heb er ook naar gezocht en kan je vertellen dat de pricewatch voor logitech producten echt een probleem is.
Die namen van logitech muizen zijn echt lang EN ze brengen nieuwe producten uit met dezelfde naam.
Want ze hebben nu dus een Logitech Optical Mouseman Wheel en die heeft ongeveer dezelfde vorm, maar is maar half zo groot.

En uiteindelijk heb ik inderdaad ook vernomen dat ze niet meer gemaakt worden en dat niemand ze meer heeft...heb er uiteindelijk nog eentje tweedehands kunnen overnemen, ben er heeel erg blij mee :D

Maar ik wens je veel succes in je zoektocht...

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 09:55
kun je kopen bij je plaatselijke leverancier kost iets meer dan €50

Verwijderd

Volgens mij is dit de opvolger en het actuele model:
Afbeeldingslocatie: http://www.lyreco.com/pictures/images/2/1857622.jpg

Verwijderd

Er is een opvolger gekomen. De DOUBLE OPTICAL MOUSEMAN. Volgens mij voor dezelfde prijs betere prestaties :)

Verwijderd

Topicstarter
echt jammer man, ja die nieuwe vindt ik model niks ik wil juist deze omdat hioj zo lekker in de hand ligt. Nou ik kijk nog ffies verder.

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Op woensdag 27 februari 2002 11:41 schreef MKZ-Kip het volgende:
echt jammer man, ja die nieuwe vindt ik model niks ik wil juist deze omdat hioj zo lekker in de hand ligt. Nou ik kijk nog ffies verder.
Het oude model hebben ze volgens mij nog wel met balletje ipv lichtje (of de winkels liggen er vol mee omdat niemand meer balletjesmuizen koopt >:))

Canon EOS | DJI M2P

• kleefding
die muis van een paar posts hoger is een goedkoper model, en ligt lang niet zo fijn in de hand. Ik denk dat je beter bij meerdere winkels langs kunt gaan.

Verwijderd

Ik heb em ook, die muis ROELT!!! :9~
Maarreh hij staat wel in de pricewatch, 11 maal zelfs:
Logitech Mouseman Wheel Optical. :o

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik woon in Amstelveen ben daar elke pc zaak afgeweest maar heb maar in 1 zaak dit model wat ik zoek gevonden maar dan de cordless versie. En ik wil of die met balletje of die optische, aangezien cordless niet zo goed is voor gamen.

• kleefding
neem de optische met draad, een betere muis kun je niet vinden. Ik heb hem zelf in de uitverkoop gekocht.

Verwijderd

Topicstarter
Spaceknarf: ja ik ben op pricewatch geweest maar ga maar is kijken bij die sites en bij de plaatjes bij elke is het een andere muis, of er is geen plaatje.

Verwijderd

:?
Dan niet (11 winkels waar het anders is :? )
In Venray ( www.routenet.nl ) hebben ze die muis in ieder geval nog bij een aantal winkels zo te koop *D

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Op woensdag 27 februari 2002 11:51 schreef kleefding het volgende:
neem de optische met draad, een betere muis kun je niet vinden. Ik heb hem zelf in de uitverkoop gekocht.
Daar gaat dit topic juist over :)

Canon EOS | DJI M2P

Verwijderd

Topicstarter
Venray is voor mijn doen beetje ver, dan ben ik meer kwijt aan me trein kaartje dan aan die hele muis.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem met die logitech muizen is dat ze nieuwe muizen dezelfde namen geven als een oude, waardoor je dus verschillende muizen onder 1 naam hebt.

Verwijderd

Nee ze geven de muizen niet dezelfde namen. Wel de zelfde woorden, maar nooit in dezelfde volgorde! Let er maar eens op ;)

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Op woensdag 27 februari 2002 12:03 schreef MKZ-Kip het volgende:
Probleem met die logitech muizen is dat ze nieuwe muizen dezelfde namen geven als een oude, waardoor je dus verschillende muizen onder 1 naam hebt.
't Enige voordeel is dat de drivers zich daar toch niks van aantrekken :)

Canon EOS | DJI M2P

Verwijderd

Topicstarter
mm Volgends mij heeft norrod hem nog maar weet hetr niet zeker.

• tyrinian
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Probeer eens de iFeel Mouseman. Die muis heeft dezelfde vorm en is ook optisch. Heeft wel een nadeel: alleen USB.

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 11:52 schreef MKZ-Kip het volgende:
Spaceknarf: ja ik ben op pricewatch geweest maar ga maar is kijken bij die sites en bij de plaatjes bij elke is het een andere muis, of er is geen plaatje.
Ik heb ze allemaal gesjekt, en bij Multi PC en Man & Muis hebben ze em nog! Het is de Logitech MouseMan Wheel Optical, daar is geen verwarring over! Er is geen andere!

PS. Ik heb alle andere winkels opgestuurd aan de pricewatch admin omdat die niet meer leverbaar zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar betaal ik dan niet meer voor die ifeel functie die ik toch niet wil.

• Didactylos
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-02 09:41
beetje off topic, alhoewel ik waarschijnlijk wel aan die muis kan komen, maar waarom zou draadloos niet goed zijn voor gamen?
Zelf heb ik een logitech itouch cordless optical en nooit problemen met gamen.

Things just happen, what the hell

• Didactylos
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-02 09:41
http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/80

Deze bedoel je? de muis met balletje is oop

Things just happen, what the hell

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11 00:59
mediamarkt verkoopt ze ook :)

Verwijderd

Waarom krijg ik het gevoel dat ik de laatste met een 'balletjes'-muis ben hier ? :'(
<sip modus> Ut is wel een draadloze hoor! </sip modus>

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.