Ik ben nu een tijdje op zoek naar deze muis maar ik kan nergens een bedrijf vinden die hem verkoop. Zijn er mensen die weten waar ik hem kan kopen. Ik bedoel deze muis.

Alvast Bedankt,

Alvast Bedankt,

Verwijderd
Verwijderd
Ik denk juist dat hij/zij hem daar niet kan vinden. Je kijkt over het algemeen toch eerst ff daar. Lijkt mij.Op woensdag 27 februari 2002 11:17 schreef Aikeleer het volgende:
Hiervoor is de Tweakers.net pricewatch.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Verwijderd
Don't worry, it's all just 1's and 0's.
Verwijderd
Het oude model hebben ze volgens mij nog wel met balletje ipv lichtje (of de winkels liggen er vol mee omdat niemand meer balletjesmuizen kooptOp woensdag 27 februari 2002 11:41 schreef MKZ-Kip het volgende:
echt jammer man, ja die nieuwe vindt ik model niks ik wil juist deze omdat hioj zo lekker in de hand ligt. Nou ik kijk nog ffies verder.
Canon EOS | DJI M2P
Verwijderd
Verwijderd
Daar gaat dit topic juist overOp woensdag 27 februari 2002 11:51 schreef kleefding het volgende:
neem de optische met draad, een betere muis kun je niet vinden. Ik heb hem zelf in de uitverkoop gekocht.
Canon EOS | DJI M2P
Verwijderd
't Enige voordeel is dat de drivers zich daar toch niks van aantrekkenOp woensdag 27 februari 2002 12:03 schreef MKZ-Kip het volgende:
Probleem met die logitech muizen is dat ze nieuwe muizen dezelfde namen geven als een oude, waardoor je dus verschillende muizen onder 1 naam hebt.
Canon EOS | DJI M2P
Verwijderd
Ik heb ze allemaal gesjekt, en bij Multi PC en Man & Muis hebben ze em nog! Het is de Logitech MouseMan Wheel Optical, daar is geen verwarring over! Er is geen andere!Op woensdag 27 februari 2002 11:52 schreef MKZ-Kip het volgende:
Spaceknarf: ja ik ben op pricewatch geweest maar ga maar is kijken bij die sites en bij de plaatjes bij elke is het een andere muis, of er is geen plaatje.
Things just happen, what the hell
Things just happen, what the hell
Verwijderd
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq