Chello en VPN (IPSec) support

Pagina: 1
Acties:

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:26
Is er iemand die weet of het Chello netwerk het gebruik van VPN (IPSec) mogelijk maakt? Een klant vroeg mij dit, maar op de site van Chello kan ik zeer weinig vinden :{

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

ipsec is toch een onderdeel van tcp ?

iig bij athomo werkt het wel.

zelfs gre tunneling.

Verwijderd

Ik heb op Chello vpn draaien, een manueel configured RAS-server aanmaken voor VPN configureren(zie whitepapers).
Draaid netjes, veiliger dan tunneling

• Arno
Op woensdag 27 februari 2002 11:12 schreef Nephilium het volgende:
ipsec is toch een onderdeel van tcp ?

iig bij @Home werkt het wel.
Dat weet ik ook, ik heb zelf ook @Home. De vraag was meer of de infrastructuur van Chello het mogelijk maakt.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Op woensdag 27 februari 2002 11:21 schreef Traag het volgende:
Dat weet ik ook, ik heb zelf ook @Home. De vraag was meer of de infrastructuur van Chello het mogelijk maakt.
Geen probleem. Ik heb hier een VPN verbinding (Chello) naar een ander persoon (ook Chello). Binnenkort ook naar Casema ;)

Ik weet alleen niet of Chello dit support, maar ja dat is een ander probleem, zoals vuurwal en daarchter 5 pc's >:))

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Arno
Op woensdag 27 februari 2002 17:25 schreef Riemer Reinalda het volgende:
Geen probleem. Ik heb hier een VPN verbinding (Chello) naar een ander persoon (ook Chello). Binnenkort ook naar Casema ;)
Dat is mooi :)
Ik weet alleen niet of Chello dit support, maar ja dat is een ander probleem, zoals vuurwal en daarchter 5 pc's >:))
Wat dat betreft is Chello gelijk aan @Home, alles wat niet mail of www heet kennen en snappen ze niet :+

Jeremy Clarkson

Pagina: 1