Mijn Natuurkunde leraar, Meneer Kooy, beweert dat dit niet kan, maar weet eigenlijk niet waarom. Het kan waar zijn, maar ik heb geen flauw idee waarom niet.
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
dan smelt ie. veeeel te heet. maar dit is denk ik ook niet echt een W&L topicOp woensdag 27 februari 2002 10:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Mijn Natuurkunde leraar, Meneer Kooy, beweert dat dit niet kan, maar weet eigenlijk niet waarom. Het kan waar zijn, maar ik heb geen flauw idee waarom niet.
Iemand enig idee?
Verwijderd
hoe wou ie um dan bereiken als ie gesmolten isOp woensdag 27 februari 2002 10:42 schreef Captain Proton het volgende:
smelten is denk ik niet helemaal de juiste term
Hij smelt al lang voordat ie er is, maar op het moment dat ie eindelijk de zon bereikt heeft, is ie omgezet in plasma.
Verwijderd
Verwijderd
1. ondanks dat de raket smelt behoudt de materie zijn impuls - hij vliegt dus gewoon doorhoe wou ie um dan bereiken als ie gesmolten is het komt er op neer dat het niet meer zn oude vorm behoud en niet meer zo geod werkt
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq