Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!
De schijngestalten van de maan worden NIET veroorzaakt door de schaduw van de aarde
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Volgens mij wel hoor.Op woensdag 27 februari 2002 10:27 schreef blobber het volgende:
De schijngestalten van de maan worden NIET veroorzaakt door de schaduw van de aarde
op een gegeven moment word de maan vanaf de zijkant beschenen door de zon: resultaat: halve maan.
later word de hele maan beschenen: volle maan
later staat de maan tussen zon en aarde: zonsverduistering
zo zat het volgens mij
zo zat het volgens mij
Verwijderd
Ik ben best bereid onwetendheid in anderen te accepteren, maar dit... Volgens mij wordt er hier getrolt
Op woensdag 27 februari 2002 10:37 schreef Captain Proton het volgende:
Ik ben best bereid onwetendheid in anderen te accepteren, maar dit... Volgens mij wordt er hier getrolt
op een gegeven moment word de maan beschenen door de zon, maar staat de aarde er een stukje voor doordat hij tussen de maan en de zon in staat: resultaat: halve maan.....Op woensdag 27 februari 2002 10:37 schreef Goedkoop het volgende:
op een gegeven moment word de maan vanaf de zijkant beschenen door de zon: resultaat: halve maan.
zo zat het volgens mij
Toch?
volgens mij niet. volgnes mij heeft de aarde er neit veel mee te maken. ik zal het ff opzoekenOp woensdag 27 februari 2002 10:44 schreef Kermit het volgende:
[..]
op een gegeven moment word de maan beschenen door de zon, maar staat de aarde er een stukje voor doordat hij tussen de maan en de zon in staat: resultaat: halve maan.....
Toch?
Ik zal ook effe zoeken naar een plaatje of zow die mijn mening ondersteund.Op woensdag 27 februari 2002 10:45 schreef Goedkoop het volgende:
[..]
volgens mij niet. volgnes mij heeft de aarde er neit veel mee te maken. ik zal het ff opzoeken
Verwijderd
Dat was niet tegen jou bedoeld, maar tegen de topicpostermn verhaal klopt niet helemaal, maar ik wet niet wat er niet aan klopt
Moet ik hier serieus op in gaan of kunnen jullie het zelf wel af?
(Zie profiel)
(Zie profiel)
Used to be Down Under... Foto gallery
Dit voldoet niet echt aan de eisen die een W&L topic moet hebben, dit is zo simpel dit kan je opzoeken. Deze kan dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()