Deslpro 4000 powersuplly probleem doet et 1x

Pagina: 1
Acties:

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 19:49
Het gaat hier om Compaq deskpro's 4000 die sóchtends 1x willen opstarten en de rest van de dag niet meer. Soms starten ze op als je alleen al spanning op de supply zet!
Zet je ze uit dan doen ze het pas weer de volgende dag.
Heb al via Google het halve internet afgezocht maar kan geen oplossing vinden. Kan iemand mij A.U.B. helpen.
replacen is geen optie, er zijn hier (JEMEN in het M.O.)geen andere onderdelen. Bovendien heben deze powersupplies extra connectors voor 3,5 en 3,3 volt en nog anderen.
Het zit em in die powersupplies, maar wat???

diskeltische lurker

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:22
Op woensdag 27 februari 2002 10:05 schreef technopeuter het volgende:
er zijn hier (JEMEN in het M.O.)geen andere onderdelen.
Problemen met voltage in Jemen?

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:20

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Bij mun familie in Syrie hadden we hier ook last van. Het stroomnetwerk fluctueert zo erg en valt zo vaak uit dat ze maar een ups hebben aangeschaft. Nu geen probleempjes meer. Hou ook rekening mee met het weer (warmte en vochtigheid) =]

De kick van Electric!

• technopeuter
eh nu om 16:28 hebben we 210 volt. Dat is erg hoog. Zeker in de avond gaat het naar 190 volt.
Ik zal eens een systeempje achter een voltage regulator hangen. Het gekke is dat andere (dezelfde)systemen er geen last van hebben.
Het lijkt mij meer iets te zijn met draadjes die kortsluiting maken. Maar je zou gelijk kunnen hebben, die voeding laat soms totaal niks door!

diskeltische lurker

• technopeuter
heb het systeem achter 230volt gehad en nog steeds het "vage probleem" soms start hij wel en dan weer een hele poos niet. help! :?

diskeltische lurker

• technopeuter
"kick" probleem nog steeds niet opgelost

diskeltische lurker

Pagina: 1