Ik heb laatst een heeeele mooie huisstijl gemaakt in Word voor een bedrijf, doet het echt perfect, op al hun HP printers, precies zo als ze het hebben wilde.
Nou zijn er een paar
binnen dat bedrijf, die een eigen printer hebben, en die print de huisstijl er puur bagger uit, voettekst wordt niet getoont, een rechte lijn staat scheef, de tekst die normaal onder het voorgedrukte logo wordt geprint staat nu heeeel ergens anders, etc.
Nou vraag ik me af hoe je je daar als ontwikkelaar ooit op voor moet bereiden, als die printers allemaal maar wat anders uit gaan printen. Ik ken geen standaard die ze allemaal kennen in elk geval.
Probleem is dus wel dat het ook op die printers moet gaan werken. Dus ik ben wel weer even aan het @en. Iemand die dit probleem als eens heeft opgelost?
Nou zijn er een paar
Nou vraag ik me af hoe je je daar als ontwikkelaar ooit op voor moet bereiden, als die printers allemaal maar wat anders uit gaan printen. Ik ken geen standaard die ze allemaal kennen in elk geval.
Probleem is dus wel dat het ook op die printers moet gaan werken. Dus ik ben wel weer even aan het @en. Iemand die dit probleem als eens heeft opgelost?