Toon posts:

een Tnt2 m64 of een Voodoo 3 Pci ?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat kan ik nou het beste gebruiken. een Tnt 2 32 Mb AGP of een Voodoo 3 16mb PCI ?
Het is voor een simpel computer waar ook weleens op gegamed word..
Iemand een idee ?

Verwijderd

voodoo 3 is mooier qua beeld kwaliteit.. maarja slechte driver ondersteuning..

tnt2 iets langsamer maarja kun je gewoon detonator drivers voor gebruiken

suc6 met kiezen

• Malebolgia
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 22:54

Malebolgia

Move, or be moved

voor UT en ander glide spellen is die Voodoo beter, alleen kan ie geen 32-bit kleuren.
Die TNT2 is voor de overige spellen beter, want met z'n nVidia-chip wordt ie door meer spellen ondersteunt.

"People should know when they're conquered..."

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Op woensdag 27 februari 2002 09:09 schreef TweakMaster het volgende:
Wat kan ik nou het beste gebruiken. een Tnt 2 32 Mb AGP of een Voodoo 3 16mb PCI ?
Het is voor een simpel computer waar ook weleens op gegamed word..
Iemand een idee ?
Voodoo 3 16bit
TNT2 32Bit

Dus TNT2

• Hydrax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-07 16:31

Hydrax

*huh?*

Ik heb zelf ook voor die keuze gestaan, maar dan een PCI TNT.
Ik heb gekozen voor de TNT2, ben blij dat ik daarvoor gekozen heb, niet al te dure kaart, en hij werkt prima (jammer alleen dat de rest van de computer zuigt)

Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik zou geen TNT2 M64 halen maar een echte TNT2. Een M64 is net zo traag als een TNT1 (soms nog trager) en die is weer net zo snel als een Voodoo2. Een Voodoo3 is dus zeker sneller dan een M64...Voor wat meer geld kun je beter een GF2MX400 halen of zo...

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:30
Ik zou toch voor de Voodoo 3 gaan. Als je af en toe een spelletje speelt maakt 3d niet veel uit. De 2d dan wel, en de 2d van een voodoo 3 is beter dan die van een TNT2M64.

Het hangt ook van de prijs af, is de TNT2M64 goedkoper en gebruik je de pc sowieso niet veel dan kan je beter een TNT2M64 kopen.

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

Topicstarter
============================================================
Door VinnieM - woensdag 27 februari 2002 09:21

--------------------------------------------------------------------------------
Ik zou geen TNT2 M64 halen maar een echte TNT2. Een M64 is net zo traag als een TNT1 (soms nog trager) en die is weer net zo snel als een Voodoo2. Een Voodoo3 is dus zeker sneller dan een M64...Voor wat meer geld kun je beter een GF2MX400 halen of zo...
==========================================================

Ik heb beide videokaarten hiero liggen..dat is het probleem...maargoed..ik ga het dus met de voodoo 3 proberen.
Word dat niets dan gooi ik die tnt2 ERBIJ >:)
Thnx All

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op woensdag 27 februari 2002 09:15 schreef LindaVanKessel het volgende:

[..]

Voodoo 3 16bit
TNT2 32Bit

Dus TNT2
Maar geen enkel spel draait goed op 32 bit met een tnt2 M64. (ja op 640x480 wel ja).

Verwijderd

Topicstarter
>:) hahha..met me geforce 2mx400 draai ik Ut Tacops nieteens op 32bits.. 16bits draait soepeler en 32 bits heeft in mijn ogen geen voordeel.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.