4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik heb 't wel eens omgekeerd aan de praat gehad, een Matrox DualHead AGP en GeForce Twinview PCI, dat werkte probleemloos
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik heb toevallig vandaag mijn Voodoo3-2000 PCI vervangen door een Matrox G450 Dual Head PCI. Dit werkt prima onder WinXP en ik heb nu tripple display
(alleen nog niet 3 monitoren).
heb matrox g200 agp en asus v7100/t pro pci en dat werkt perfect (onder WinXP/2000)
Goed, de 2e kaart was dus een Matrox Millenium II, niet een G400. XP herkent 'm en stuurt ook inderdaad 2 schermen aan. Soms hapert ie, maar dat kan een driver probleem zijn.
De problemen met W98 zijn groter. M'n primary kaart doet het prima, maar de Matrox niet, en er staat een uitroepteken in de hardwarelijst (windows will try to restart without checking the hardware). Nogal onduidelijke melding. Geen conflicten ofzo. Heb laaste MS certified drivers gebruikt van Matrox.
Iemand enig idee?
De problemen met W98 zijn groter. M'n primary kaart doet het prima, maar de Matrox niet, en er staat een uitroepteken in de hardwarelijst (windows will try to restart without checking the hardware). Nogal onduidelijke melding. Geen conflicten ofzo. Heb laaste MS certified drivers gebruikt van Matrox.
Iemand enig idee?
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Misschien helpt het als ik zeg, dat ik zonder problemen een V6800 en MM II aan het werk heb gekregen. Wel even uitzetten als je een game opstart, die hier niet mee uit de voeten kan.Op woensdag 27 februari 2002 21:29 schreef Microkid het volgende:
Goed, de 2e kaart was dus een Matrox Millenium II, niet een G400. XP herkent 'm en stuurt ook inderdaad 2 schermen aan.
Naar mijn mening moet XP zonder problemen multimonitor met jouw hardware aankunnen.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Het probleem is ook niet XP, maar W98....Op woensdag 27 februari 2002 21:33 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Misschien helpt het als ik zeg, dat ik zonder problemen een V6800 en MM II aan het werk heb gekregen. Wel even uitzetten als je een game opstart, die hier niet mee uit de voeten kan.
Naar mijn mening moet XP zonder problemen multimonitor met jouw hardware aankunnen.
Verwijderd
K heb een asus V7700 deluxe en een matrox millennium van tig jaar oud, en t werkt allemaal super. Geloof dat alleen S3 de mist in ging met dit soort dingen. Verders niks.
Ik heb een geforce2 GTS gedraaid icm. met een S3 VirgeVX, en dit zonder problemen dus die S3laat op dit punt geen steekje vallen, alleen waren er helaas geen goede drivers voor win2k.
Maar zo'n dual opstelling zo gewoon moeten werken, maar dan moet je wel in de BIOS je boot sequence op AGP/PCI zetten, anders word die Matrox je primary en ik niet dan je dat wilt.
Maar zo'n dual opstelling zo gewoon moeten werken, maar dan moet je wel in de BIOS je boot sequence op AGP/PCI zetten, anders word die Matrox je primary en ik niet dan je dat wilt.
Het probleem zit hem met die S3 drivers in Windows98, maar ik had toenertijd ook een dualboot Win98/Win2K. Wel had de MMII wel eens wat kuren (met name op de T.net pagina). Oplossing: Win2K draaien.Op woensdag 27 februari 2002 22:45 schreef Vlabakje90 het volgende:
Ik heb een geforce2 GTS gedraaid icm. met een S3 VirgeVX, en dit zonder problemen dus die S3laat op dit punt geen steekje vallen, alleen waren er helaas geen goede drivers voor win2k.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Hmmm, toch werkt het niet lekker, en al helemaal niet onder W98. Ik heb ooit eens gelezen dat je beter 2 kaarten kan gebruiken van dezelfde chipset. ZOu ik dus bijv. een Geforce2 MX erbij moeten zetten? Sluit mooi aan op m'n Asus V7700 Geforce2 GTS.
Tevens zit ik met het interrupt share probleem. Ik heb maar 2 PCI sloten vrij. De ene shared de interrupt met de AGP slot, de andere met de on-board Promise IDE controller. Welke share zou het beste zijn?
Tevens zit ik met het interrupt share probleem. Ik heb maar 2 PCI sloten vrij. De ene shared de interrupt met de AGP slot, de andere met de on-board Promise IDE controller. Welke share zou het beste zijn?
Pagina: 1