Toon posts:

Heeft.... iemand...... een....... Tip ?.......

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nu bezig met een Casemod, heb hem net gespoten, (Donkerblauw) daarnaast wil ik graag een Raampje , van 15 bij 20 cm in hebben, Daarvoor heb ik Rubbers nodig van een oude auto, ik ga dus naar een autosloperij, kan nix krijgen, autowinkel, ( Stagar ) kank ook nix kopen?
Waar moet ik nu zijn,......? Trouwens, voor zo'n raampje, is Plastiglas toch het beste, of kan ik beter ''Acryl'' Nemen?
Binnenkort zal ik wel een paar Foto's neerzetten, van hoe ie nu is :P

Die Neonlampies, waar kun je die krijgen, in de Conrad heb ik al gekeken, maar daar hebbe ze niet wat ik zoek, ik wil een Heel Fel neonlampje, waar kank die kopen? :P

Verwijderd

tip: normale topictitel

Verwijderd

tip2: gebruik search

Dit is iets waar het heel vaak over gaat. Er is genoeg te vinden over windowkitjes.

Verwijderd

waar woon je in de buurt??

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

domme topic titel
domme onduidelijk vragen die makkelijk op te zoeken zijn

[topic=423826/1/35]

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Topicstarter
Groningen, Stadskanaal

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Tip: Doe je best kaerel :D

Verwijderd

nou dan weet ik niet waar je bij jouw in de buurt een ccfl kan kopen kijk eens bij een electronica zaak zou ik zeggen daar heb ik die van mij ook gekocht en voor een hele felle ccfl gewoon aansluiten op 220 dan istie heel fel je hoort boem en dan istie uit

lol

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Een CCFL kun je best op 220v aansluiten. Gebeurt er.... niks! >:) Die dingen hebben iets van 5000v volt nodig ofzo, en doet dus nix als je hem direct op 220 aansluit... Je inverter kan wel gaan roken als je dat probeert :P
Tip: Topicstarter: Kijk eens of je misschien ergens zo'n lagere school taalboekje hebt liggen. Ik durf te wedden dat je er nog heel wat uithaalt aan nuttige informatie

Verwijderd

In groningen zit okaphone (Ebbingestraat) wel een eindje uit je richting (Stadskanaal) maar dat is dus DE electronicaboer voor Groningen.

Wel eerst ff met ze bellen want ik weet niet OF ze ze uberhaupt hebben.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Kies een normale titel in het vervolg aub. Is een stuk duidelijker.
En voor nu: lees de OCM FAQ, gebruik de Search, en gebruik je eigen fantasie.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.