Toon posts:

Bij de GF4MX440 geen beeldvullende DVD?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan het bijna niet geloven. Doe ik wat fout?

Het is onmogelijk om DVD weergave middels overlay op TV beeldvullend te krijgen. Er zijn wel opties voor TV 4:3, 16:9 enzo maar dat doet helemaal niks. Ik heb ook al zitten rommelen met primair en secundair maar dat maakt allemaal niks uit. Ik kan alleen overlay op TV krijgen als ik nView op clone zet. In alle andere gevallen blijft de TV zwart. Ook heb ik als tweede monitor een TV geinstalleerd, dus daar zou het ook niet aan kunnen liggen. Ik kan alleen maar een beetje heen en weer schuiven maar niet vergroten of verkleinen... Hierdoor blijf ik zo'n stomme zwarte rand houden die ik bij mijn GF3 ook al had :(

iemand anders al succes gehad? Zo ja, vertel ff hoe je het gedaan hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Na uren klooien moet ik gewoon tot de conclusie komen dat de DVD weergave van de GF4 kaarten zuigt :(
Op geen enkele manier is dit beeldvullend te krijgen. Ik heb maar een mail hierover naar nV gestuurt maar ik verwacht eigenlijk weinig respons.
Ik snap niet dat de hardware sites zo enthousiast zijn over de geweldige nView van de GF4. Die gasten moeten nodig eens een Matrox G550 in hun PC douwen. Misschien dat ze dan eens ontdekken hoe het ook kan.

Totzover een teleurgestelde tweaker :'(

• fv
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:34

fv

-------------------> hiero

Met TvTool werkt het wel (extern progje).

Link: www.tvtool.de

PS: Heb nu een G450 van Matrox; wel veeeel betere video-out kwaliteit *D dan die Asus Geforce2MX/T kaart die ik had, echter hier ook weer een probleem: af en toe schokt het beeld 1 frame. Dus ook Matrox bakt er niets van (is een bekend probleem bij Matrox maar blijkbaar niet interessant en/of onoplosbaar... GRRR :( )

Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er nu maar weer een Radeon 7500 ingestopt. Alleen werkt overlay alleen goed wanneer je over de ATI DVD software beschikt... Met Cineplayer vertikt ie't om op monitor en TV tegelijk DVD weer te geven.
En dat van die frames bij Matrox had ik ook, ik dacht dat het aan mij lag. Dus niet...