Toon posts:

Nieuwe Case PDA Cassiopeia E-10

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik heb laatst geprobeerd de case van mijn palmtop te spuiten in chroom >:), maar is helemaal gaan plakken, komen alleen maar vingers op en vegen enzo blijft gewoon zacht...
Nu wil ik er een nieuwe "case" voor verzinnen..

Weet iemand iets?

Tips & Ideeen zijn welkom !!

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:02
Sigarendoos?
Gameboy?
Wereldontvanger?
Of wellicht ergens embedded in je auto?
Als luxe lcd in je desktop PC?

Verwijderd

Topicstarter
gewoon zodat ik hem in mijn jas zak mee kan nemen!!
Had ik er nou met me tengels van af gebleven, had ik nu kunnen patience voordat ik ga slapn |:(
Zucht...

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:02
Herinner je je dat verhaal nog van die digitale jas van Philips?, Naai hem gewoon in je binnenzak ;)

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Als het helemaal zacht is geworden, kun je misschien met thinner het laagje er voorzichtig afwrijven. Kun je hem iig weer gebruiken. En anders... Zaag een flink vierkant uit een je glowpad, en maak hem daar in.... Best wel high-tech glowpad >:)

Verwijderd

Je had er ook eerst primer erop moeten doen. Het plastic is waarschijnlijk gaan smelten

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 20:26 schreef finelookingme het volgende:
Je had er ook eerst primer erop moeten doen. Het plastic is waarschijnlijk gaan smelten
Nope!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb helaas geen thinner....
wat kan ik nog meer gebruiken? om de verf er af te halen?

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

als je geen thinner hebt haal het dan, of gebruik trepethiene(als dat werkt).

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01
nagellak remover werkt ook wel.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
ik denk dat het plastic niet is gesmolten mijn ervaring met chroom verf is dat het nooit echt hard wordt staat als het goed is ook op de spuitbus het is niet eens water vast dus met thiner moet je het er wal af kunnen krijgen !!!

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

• Mandarkx
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05-2022

Mandarkx

Pinky and the Brain HQ

Beter niet met nagellakremover proberen de verf eraf te halen is veel te agresief middel, probeer het met terpentijn of met wasbenzine daar moet het mee lukken.

Succes.

Tomorrow whe going to take-over the world, Pinky!

Pagina: 1