Shenmue2 vast

Pagina: 1
Acties:

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Topicstarter
Ik zit vast bij shenmue2
ik ben momenteel met de boeken aan het slepen en de kopjes aan het verschuiven..
maar WAAR moet ik die kopjes goed zetten? ik heb het volgens mij overal geprobeerd.. het is me 1 keer gelukt maar toen werd ik in mekaar gerost dus nu moet ik NOG een keer.. maar 'waar' ?
volgens mij heb ik gewoon alles al gehad.. ik zou niet meer weten waar ik het nog kan proberen

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Op dinsdag 26 februari 2002 23:55 schreef possamai het volgende:
Ik zit vast bij shenmue2
ik ben momenteel met de boeken aan het slepen en de kopjes aan het verschuiven..
maar WAAR moet ik die kopjes goed zetten? ik heb het volgens mij overal geprobeerd.. het is me 1 keer gelukt maar toen werd ik in mekaar gerost dus nu moet ik NOG een keer.. maar 'waar' ?
volgens mij heb ik gewoon alles al gehad.. ik zou niet meer weten waar ik het nog kan proberen
je moet waarschijnlijk helemaal terug, ik dacht in "man-mo town" of "han-kwai", ik deed er ook echt 5 uur over om et te vinden :z

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-01 22:10

Alpine

Twisted animator

In de man-mo bistro moet je het eens proberen.

Verwijderd

yup
in de bistro waar die lekkere chick je vraagt af je wilt bikken :)

Verwijderd

Inderdaad, je kan er echter pas na 8 uur terecht, ik zou man-mo bistro even merken op een map en dan nog wat extra informatie gaan zoeken.

Oja als je geld wil hebben dan is gokken een leuke oplossing.

Roll on top werkt het beste, voordat je gaat gokken game saven en dan maximaal inzetten, verlies je dan laad je de game weer, win je saven en doorpelen etc.

wel na elke winst saven anders ben je een mooi geldbedragje kwijt |:(