Toon posts:

Bestaat dit? infrarode speakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nou jah, dacht dat ik deze vraag nooit zou krijgen, nu kreeg ik hem toch van iemand, bestaan er IR speakers voor op een standalone DVD-set? zo jah? waar kun je die kopen tegen welke prijs?

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:08
Infrarood speakers? :? Het lijkt mij neit echt dat dat bestaat, draadloos in de zin van Blutooth ofzo zou ik nog kunnen vatten maar infrarood? Nee dat bestaat echt niet.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:21

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Of bedoel je die soort laserspeakers die een laserstraal op je lischaam richt waardoor jij alleen het geluid hoort?

Ik heb ze weleens op televisie (BBC World) gezien, een Amerikaan deonstreerde ze maar waar en voor hoeveel weet ik niet. Wel dat ze bestaan, zijn best wel cool.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:46

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 17:33

Muggie

8 pm

Infrarood ? Bedoelen ze niet gewoon draadloos en roepen ze infrarood omdat ze dat met draadloos associeren ?

PSN: mug_8pm

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Ik heb wel eens draadloze (achter) speakers gezien voor een TV (infra rood of Frequentie Modulatie, weet niet meer).

Infra rood zuigt natuurlijk zwaar voor hifi. FM gaat net (radio kwaliteit).

Zal wel actieve speaker moeten zijn, denk ik.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Pagina: 1