Hallo allemaal, ik wil dus graag een keer 3d mark 2001 se draaien maar ik krijg steeds de fout als ik op benchmark druk dat ie de 3d accelerator niet kan initialiseren... Ik heb een amd xp 1700 en een geforce 3 ti 500 kaart met win xp nl home en de nieuwste detonater 2311 drivers erop. Heeft iemand een geniaal idee? Directx 8.1 zit toch in xp ingebakken? Ligt het aan de scherminstellingen? Ik wordt er gek van!!! Ik vond dit probleem nog niet eerder via de search. Bedankt alvast voor jullie reakties.
Directx al een keer geinstalleerd? Andere Detonaters geprobeerd? 3dmark2001se verwijderen en opnieuw installeren?
probeer de nieuwere detonatordrivers is en dan niet die whql drivers van microsoft
Ik heb hetzelfde probleem. 't wil niet met een TNT2 noch met een Radeon SDR. Dan maar geen 3D Mark.
Ik heb een niet-mmx cpu..
Wat een gelul.. Zit hier gewoon met een AMD 1,33.. Echt wazig.. En er schijnen wel meer probs te zijn met 3dmaark se..
| I've got permission to color outside the lines |
Nvidia Mark zullen we maar zeggen.
Verwijderd
Zelfs met mijn Radeon 8500 krijg ik bij TEST 15 een hanger... Loopt vast en wil dus een reboot..
Ik heb even DXBuster gebruikt en daarna DX8.1 opnieuw geinstalleerd. 't werkt nu wel.
Verwijderd
Geen MMX lijkt mij erg vaah.Op donderdag 28 februari 2002 11:03 schreef Genotix het volgende:
Ik heb een niet-mmx cpu..Wat een gelul.. Zit hier gewoon met een AMD 1,33.. Echt wazig.. En er schijnen wel meer probs te zijn met 3dmaark se..
AMD heeft toch echt in de chip een standaard geinterigeerde MMX technologie.
Dan heb jij zeker een heel bijzondere CPU
Pagina: 1