Gadget Freak
Nee, een IP staat redelijk los van een mailadres
.
zover ik weet kan je in de header toch echt het IP van iemand acherhalen of wordt ik nou gek?
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Verwijderd
Nee word je nietOp dinsdag 26 februari 2002 23:47 schreef Zorg het volgende:
zover ik weet kan je in de header toch echt het IP van iemand acherhalen of wordt ik nou gek?
Dus ip 192.168.0.1 is haha@haha.com
Wat wil je met dat e-mail adres? Ga je zeggen "dat mag niet"?
Alstie ècht schade aanricht kun je een proces verbaal laten maken door de politie en zal de ISP moeten optreden. Maar een beetje port scannen daar gaat niemand koud of warm van worden. Misschien moet je je gewoon niet gek laten maken door je personal firewall
Alstie ècht schade aanricht kun je een proces verbaal laten maken door de politie en zal de ISP moeten optreden. Maar een beetje port scannen daar gaat niemand koud of warm van worden. Misschien moet je je gewoon niet gek laten maken door je personal firewall
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
bedoel je de vraag niet andersom:Op dinsdag 26 februari 2002 23:12 schreef magier76 het volgende:
Is het mogelijk om via een ip adres het e-mail adres van iemand te achter halen??? Is misschien een hele rare vraag maar @home wil niets aan deze persoon doen die telkens weer met trojan binnen probeert te komen .
Ik wil een IP weten bij het e-mailadres
zoek eens met google, misschien staat zijn mailadres/IP-adres wel ergens
ja ik las het andersom ziet ik nuOp dinsdag 26 februari 2002 23:51 schreef M@FI@ het volgende:
[..]
Nee word je nietMaar hij bedoelt dat je via een IP adres een E-mail adres kunt zoeken.
Dus ip 192.168.0.1 is haha@haha.com
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Pagina: 1