American Express vraagbaak
Even kijken of de "post reply" knop wel werkte .
Aparte manier van topics omhoog schoppen. Geduld is een schone zaak, zelfs voor jouOp donderdag 28 februari 2002 22:09 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Even kijken of de "post reply" knop wel werkte .
Maar om terug te komen op je vraag: bij Siemens zelf kun je die behuizingen compleet bestellen! Een vriend van me heeft dat namelijk een tijd terug gedaan, en had de behuizing binnen 1 week binnen.
Anders kun je salesplaza.nl en stuntprijzen.net mailen en vragen of zij toevallig een behuizing kunnen leveren. Ik wens je er veel succes mee! Monteren van die behuizing is namelijk moeilijker dan die van een doorsnee-gsm heb ik vernomen.
Verwijderd
hij mag toch wel schoppen ? zit bijna 2 dagen tussenOp donderdag 28 februari 2002 22:17 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Aparte manier van topics omhoog schoppen. Geduld is een schone zaak, zelfs voor jou
Maar om terug te komen op je vraag: bij Siemens zelf kun je die behuizingen compleet bestellen! Een vriend van me heeft dat namelijk een tijd terug gedaan, en had de behuizing binnen 1 week binnen.
Anders kun je salesplaza.nl en stuntprijzen.net mailen en vragen of zij toevallig een behuizing kunnen leveren. Ik wens je er veel succes mee! Monteren van die behuizing is namelijk moeilijker dan die van een doorsnee-gsm heb ik vernomen.
Bij www.handyman-shop.de kun je dat allemaal bestellen
moet je ff kijken bij de engelse pagina voor de sl45
moet je ff kijken bij de engelse pagina voor de sl45
...
Het werkte wel perfectOp donderdag 28 februari 2002 22:17 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Aparte manier van topics omhoog schoppen. Geduld is een schone zaak, zelfs voor jou
Ik zal siemens eens bellen.
Ik heb op de site van Raafje gevonden wat ik nodig heb. Vind alleen het frontje vrij duur ( meer als 25 euro ). Terwijl de hele body ( zonder frontje ) maar iets an 13 euro koste.
Tevens ben ik wat huiverig voor de hoge verzendkosten uit duitsland ( Ervaring iemand?!!? onder Rembours!)
Pagina: 1