• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:10
Hoi,

Ik heb nog geen goede (web)shop kunnen vinden die spare parts kan leveren voor de Siemens SL45.

Het betreft een MCC bracket en misschien een frontje.

Wie kan mij hiermee helpen?! Of heeft suggesties?

American Express vraagbaak

• Stinger_Ventura
Even kijken of de "post reply" knop wel werkte .

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Op donderdag 28 februari 2002 22:09 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Even kijken of de "post reply" knop wel werkte .
Aparte manier van topics omhoog schoppen. Geduld is een schone zaak, zelfs voor jou ;)

Maar om terug te komen op je vraag: bij Siemens zelf kun je die behuizingen compleet bestellen! Een vriend van me heeft dat namelijk een tijd terug gedaan, en had de behuizing binnen 1 week binnen.

Anders kun je salesplaza.nl en stuntprijzen.net mailen en vragen of zij toevallig een behuizing kunnen leveren. Ik wens je er veel succes mee! Monteren van die behuizing is namelijk moeilijker dan die van een doorsnee-gsm heb ik vernomen.

Volvotips.com

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 22:17 schreef Bart-Willem het volgende:

[..]

Aparte manier van topics omhoog schoppen. Geduld is een schone zaak, zelfs voor jou ;)

Maar om terug te komen op je vraag: bij Siemens zelf kun je die behuizingen compleet bestellen! Een vriend van me heeft dat namelijk een tijd terug gedaan, en had de behuizing binnen 1 week binnen.

Anders kun je salesplaza.nl en stuntprijzen.net mailen en vragen of zij toevallig een behuizing kunnen leveren. Ik wens je er veel succes mee! Monteren van die behuizing is namelijk moeilijker dan die van een doorsnee-gsm heb ik vernomen.
hij mag toch wel schoppen ? zit bijna 2 dagen tussen

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Bij www.handyman-shop.de kun je dat allemaal bestellen

moet je ff kijken bij de engelse pagina voor de sl45

...

• Stinger_Ventura
Op donderdag 28 februari 2002 22:17 schreef Bart-Willem het volgende:

[..]

Het werkte wel perfect >:) , mijn topic was immers uit de lijst verdwenen, dus ik zal er dan nooit meer antwoord op hebben gekregen.

Ik zal siemens eens bellen.
Ik heb op de site van Raafje gevonden wat ik nodig heb. Vind alleen het frontje vrij duur ( meer als 25 euro ). Terwijl de hele body ( zonder frontje ) maar iets an 13 euro koste.
Tevens ben ik wat huiverig voor de hoge verzendkosten uit duitsland ( Ervaring iemand?!!? onder Rembours!)

Pagina: 1