Dat is nou een videokaart beste tweaker!
[serieus]
eigenlijk vroeg ik me dat ook af. Goeie vraag. Ik kijk met je mee wat de antwoorden zullen zijn.
[/serieus]
[serieus]
eigenlijk vroeg ik me dat ook af. Goeie vraag. Ik kijk met je mee wat de antwoorden zullen zijn.
[/serieus]
Verwijderd
Als je niets advanced met het kaartje doet, dan is afblijven mijn advies.
Is volgens mij om 2 kaarten te syncronized te laten lopen, zodat je dubbele graphics krijgt. Is dus meer voor de kenners.
Is volgens mij om 2 kaarten te syncronized te laten lopen, zodat je dubbele graphics krijgt. Is dus meer voor de kenners.
Wilde gok: is dat niet zo'n feature connector waar je vroeger je vooodoo-uitbreidingskaartjes e.d. aan kon hangen?
Zoef
Verwijderd
Mijn haupage winTV kaart van vroeger zat op die plek aangesloten bij mijn cirrus logic kaartje
Verwijderd
Hier vind ik het ook het meeste op lijken eerlijk gezegd.Op dinsdag 26 februari 2002 22:52 schreef Ghaladhrim het volgende:
nee is geen SLI connector zoals bij de voodoo2.Op dinsdag 26 februari 2002 22:53 schreef Zpottr het volgende:
Wilde gok: is dat niet zo'n feature connector waar je vroeger je vooodoo-uitbreidingskaartjes e.d. aan kon hangen?
Ik dacht dat zoiets een Digital Video Connector ofzo heette... stond in me voodoo3 manual
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Het kan ook zijn dat die connector in de fabriek wordt gebruikt om het kaartje te testen....
VGA Feature Connector: A standard 26-pin plug for passing the VGA signal on to some other device, often a video overlay board. This feature connector cannot pass the high-resolution signal from the card and is limited to VGA.
blabla...has become quite useless..bla...
Wat dacht je daarvan? Volgens mij klopt het aantal pinnetjes.
blabla...has become quite useless..bla...
Wat dacht je daarvan? Volgens mij klopt het aantal pinnetjes.
Inderdaad, het is een zgn. Feature Connector. Hierop kon je vroeger (tegenwoordig is dat niet meer nodig met aparte drivers in Windows etc.) bijv. een MPEG kaart op zetten. Waarvoor het precies dient weet ik ook niet meer, misschien om MPEG beeld in een venster op je Win3.1 desktop te bekijken??
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Misschien handig om erbij te zeggen wat voor kaart het is.
En om dan gewoon even de handleiding op te zoeken.
Ik heb dus ook zo'n ding op mijn videokaart (Abit Siluro GF2-MX400), en er wordt met geen woord over gerept in de handleiding.Op woensdag 27 februari 2002 09:00 schreef obsidian het volgende:
Misschien handig om erbij te zeggen wat voor kaart het is.En om dan gewoon even de handleiding op te zoeken.
Het is inderdaad een Overlay Feature Connector. Je kan daar b.v. een apparte TV of MPEG kaart op aansluiten, een z.g.n. feature kaart die ook een Overlay Feature Connector heeft.
De bijgeleverde software laat je videokaart een bepaalde kleur genereren in een window of fullscreen waarover de feature kaart zijn beeld heenzet (het z.g.n. overlay). Denk b.v. aan de weerman die voor een blauw scherm het weer staat aan te geven. Op tv zie je in plaats van het blauwe scherm een mooie weerkaart die middels overlay over het blauw is heen gezet.
Het lullige met zo'n kaart was dat als je toevallig in een ander window ook die overlay kleur gebruikte je de info van de feature kaart erdoorheen zag.
De bijgeleverde software laat je videokaart een bepaalde kleur genereren in een window of fullscreen waarover de feature kaart zijn beeld heenzet (het z.g.n. overlay). Denk b.v. aan de weerman die voor een blauw scherm het weer staat aan te geven. Op tv zie je in plaats van het blauwe scherm een mooie weerkaart die middels overlay over het blauw is heen gezet.
Het lullige met zo'n kaart was dat als je toevallig in een ander window ook die overlay kleur gebruikte je de info van de feature kaart erdoorheen zag.
Er wordt in de handleiding niks over gezegd. Het is vanzelfsprekend dat ik eerst in de handleiding heb gekeken. Het is een TNT 2 M64.Op woensdag 27 februari 2002 09:00 schreef obsidian het volgende:
Misschien handig om erbij te zeggen wat voor kaart het is.En om dan gewoon even de handleiding op te zoeken.
het maakt niet uit of er iets over in de handleiding staat, deze connector zit op heel veel (zoniet bijna alle) videokaarten en heeft tegenwoordig helemaal geen nut meer voor zover ik weet.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Pagina: 1