Ik kwam net om het idee om het logo dat op de officiele Shaolin Kempo lidmaatschaps kaarten op me kast te zetten. (Logo scan ik morgen wel in, tis een draak). Maar ik wil dit in fluoriserence verf doen. Gaat verven of moet ik echt spuiten voor een goed resultaat en kan ik daar een spuit voor gebruiken voor modelbouw (denk het wel he). En ziet die verf er dan ngo goed uit als er GEEN uv licht op schijnt. En hoe kan ik die lamp het beste bevestigen? Het lijkt me lelijk om aan de buitenkant te maken maar dat logo gaat wel op de buitenkant. ik kan natuurlijk uitdremelen en dan een lichtje erachter.. Het is een 'lijn-figuur?' dus er zit een binnenkant in en die moet op een perspex plaatje bevestigd worden anders heb ik alleen de buitenkant. Dit is net als in dat ferrari logo, die heeft 1 rand, tweakers.net is ook zo'n lijn figuur.
BTW, ik heb GEEN combitool maar als ik besluit te dremelen moet ik ff sparen. EN ik kan niet wachten totdat eindelijk me pc binnen is. Zou vandaag komen maar ja, KUTWINKEL! (zie sig.)
BTW, ik heb GEEN combitool maar als ik besluit te dremelen moet ik ff sparen. EN ik kan niet wachten totdat eindelijk me pc binnen is. Zou vandaag komen maar ja, KUTWINKEL! (zie sig.)
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock