Ik heb dus een geforce 2 MX die op zn Tv out zwarte randen boven, onder en aan de zijkanten geeft. Levert zo`n radeon 8500 nou wel volledig beeld op een breedbeeld tv..?
Volgens mij is dat afhankelijk van wat je afspeelt 
Ik denk dat als je de juiste resolutie instelt, dat het gewoon beeldvullend moet zijn, moet je natuurlijk wel de resolutie van je tv weten, meestal 800*600 geloof ik
Ik denk dat als je de juiste resolutie instelt, dat het gewoon beeldvullend moet zijn, moet je natuurlijk wel de resolutie van je tv weten, meestal 800*600 geloof ik
Verwijderd
Dat "probleem" is gewoon softwarematig op te lossen, hoef jij geen radeon voor te kopen hoorOp dinsdag 26 februari 2002 22:22 schreef dwe het volgende:
Ik heb dus een geforce 2 MX die op zn Tv out zwarte randen boven, onder en aan de zijkanten geeft. Levert zo`n radeon 8500 nou wel volledig beeld op een breedbeeld tv..?
waarschijnlijk komt dat omdat de film die je afdraait (divx ?) de zwarte randen 'ingebakken' zitten, ze zijn bij het renderen er dus niet afgeknipt, op een 4x3 formaat zal je er niks van merken omdat ookal zijn de banden weggehaald je dan nog banden ziet (snappie
)
maar jou breedbeeld is nog niet zo slim dat ie ziet dat ie banden helemaal niet meedoen, hij ziet het dus gewoon als inkomend signal en laat het ook zien wat dus behoorlijk
kan zijn, je zou dus eerst de zwarte banden er af moeten knippen en dan nog eens proberen.
maar jou breedbeeld is nog niet zo slim dat ie ziet dat ie banden helemaal niet meedoen, hij ziet het dus gewoon als inkomend signal en laat het ook zien wat dus behoorlijk
tv werkt niet met resoluties aapjeOp woensdag 27 februari 2002 15:12 schreef AaroN het volgende:
Volgens mij is dat afhankelijk van wat je afspeelt
tv heeft 512 zichtbare beeldlijnen, de rest +- 25 reserveerd ie voor teletekt, en in de toekomst nextview
omdat je daar de zwarte randen aan de zijkanten mee kunt wegkrijgen dohOp woensdag 27 februari 2002 16:46 schreef Toulinash het volgende:
[..]
waarom ?
IddOp woensdag 27 februari 2002 17:06 schreef Frank128 het volgende:
[..]
omdat je daar de zwarte randen aan de zijkanten mee kunt wegkrijgen doh
Pagina: 1