Ik heb pas geleden, een topic geplaatst over een progie voor wave mp3 enzovoort te editen, ik heb nu CoolEdit, werkt heel goed, maar het is een evalution versie wat nu, ik heb nog 30 dagen, en dan is Cooledit eraf.
kopen
iemand iets leuks?
En als je niet wilt kopen formateer je je pc en down je nog een keer de trial versie
iemand iets leuks?
Wat dacht je van betalen
Zeker doen als je van plan bent om het programma vaak te gebruiken, zo verdienen de makers ook weer geld om verder hun producten verder te ontwikkelen.
Maar je kunt het ook op een goedkoper manier aanpakken
Maar je kunt het ook op een goedkoper manier aanpakken
Iets anders zoeken/maken of kopen
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Hoezo? Wat is je probleem? Hoe denk/hoop je dat wij je gaan helpen?Op dinsdag 26 februari 2002 22:15 schreef hansdegids het volgende:
Ik heb pas geleden, een topic geplaatst over een progie voor wave mp3 enzovoort te editen, ik heb nu CoolEdit, werkt heel goed, maar het is een evalution versie wat nu, ik heb nog 30 dagen, en dan is Cooledit eraf.
Dat mag toch niet joh. Das illegaal!!!!Op dinsdag 26 februari 2002 22:26 schreef Flipke het volgende:
Is dit een warez request?![]()
iemand iets leuks?
Verwijderd
hansdegids, wanneer stop je nou eindelijk eens met dit soort nutteloze topics te openen.
Lees gewoon die F*c*in manual of helpfile die erbij zit en val ons niet lastig met dit soort onzin
Lees gewoon die F*c*in manual of helpfile die erbij zit en val ons niet lastig met dit soort onzin
Verwijderd
hey dude, aangezien jij mijn vorige vraag nog niet hebt beantwoord, geef ik je bij deze nog een tip voor noppes,
leg de vraag van deze topic aan de Mods voor, zij kunnen je zeker helpen....(ook om van je IP af te komen)
leg de vraag van deze topic aan de Mods voor, zij kunnen je zeker helpen....(ook om van je IP af te komen)
Verwijderd
Voor de liefhebbers : CEP2.0 is bijna uit, ik ben betatester en de laatste bugs worden nu opgespoord. hij wordt goed! alle venster kun je nu loskoppelen (handig bij multi-monitor!) en de interface is een stuk moowjer
Ook gewoon ondersteuning van DX plugins? (Cooledit 2000 heb ik daar nog niet op kunnen betrappen)
Kun je een schatting geven in welk tijdsbestek deze versie wordt uitgebracht? Ik ben een grote fan van Cool Edit, dus dat vindt ik wel interresant om te weten. Of kun je dat niet psies zeggen en moet ik gewoon maar elke week op de website kijken?Op woensdag 27 februari 2002 14:40 schreef NME het volgende:
Voor de liefhebbers : CEP2.0 is bijna uit, ik ben betatester en de laatste bugs worden nu opgespoord. hij wordt goed! alle venster kun je nu loskoppelen (handig bij multi-monitor!) en de interface is een stuk moowjer
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Verwijderd
je hebt natuurlijk van die lozers die crackz dowlooien
, maarja als je een beetje fatsoen hebt... 
Sorry voor de wat serieuzere discussie, maar deze gaat dicht.
Hansdegids is geband wegens onophoudelijk irritant gedrag en meerdere warez/crackrequests.
Hansdegids is geband wegens onophoudelijk irritant gedrag en meerdere warez/crackrequests.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()