A7V of KT7 voor mijn unlocked Thunderbird800?

Pagina: 1
Acties:

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-07 11:33
Ik heb vandaag een Thunderbird 800 gekocht. Het was de laatste in de winkel waarbij het potlood-streep-trucje kon worden uitgevoerd:D. Nu moet ik dus nog een moederbord hebben. Maar welke van deze 2 moederborden is het beste? Ze zijn allebei goed en ongeveer even duur. En ik ben dus van plan mijn Thunderbird een heel eind over te clocken met behulp van een goede cooler-heatsink combo. Heeft iemand tips?

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

De Abit is een heel goed overklokkers bord dankzij het SoftIII® Menu, de Asus heeft wel dipswitsches,maar de Abit is een aanrader....

Don't You stare there, Operate!

• LoekD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 16:24
Iedereen heeft zo zijn voorkeuren op een mobo... Ze hebben allebei hun voordelen.
Je moet kijken wat jij graag op een mobo wilt zien. Qua performance verschillen ze weinig tot niets.

loading...

Verwijderd

Ik dacht niet dat je bij een thunderbird een potlood streepje nodig had om te overclocken(tenminste dat dacht ik) mijn thunderbird 700 op een Asus A7v staat nu op 875 zonder potlood streepje.

• [J.d.I.] DirtyHarry
Dan heb jij een niet gelockte processor. Daar zijn de L1 bruggen nog met elkaar verbonden, dus hoef je ook niks met een potlood te strepen.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Inderdeed, mijn T-Bird 800 doet dat niet zomaar, die doet ut alleen op 8 x *** Mhz... Naja, boeijuh, 800 Mhz is ook schnell.. :)

Oh ja, ik heb er trouwens een Abit KT7 raid bij gekocht.. Leuk bordje, je kan je aantal Mhz'en busspeed per Mhz verhogen..

• [J.d.I.] DirtyHarry
Is zo'n raid controller zo veel beter dan een gewone configuratie? Ik heb een Maxtor 6800+ 20 gig en een seagate medalist 3,2 gig. Heeft het dan nog nut? Kwa prijs scheelt het maar 5 tientjes, dus wat kan ik het beste doen?

Verwijderd

Als beide UDMA66 zijn kan kan het nuttig zijn. Asl die seagate Udma33 is dan zo ik het niet doen.
Pagina: 1