Toon posts:

Internet delen

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja natuurlijk heb ik de FAQ gelezen. Maar blijf ik nog een vraag houden, of eigenlijk twee.

Als ik Windows 2000 Server draai, moet ik dan ook nog een programma als WinRoute of WinGate installeren?

Ik heb tot nu toe altijd WinRoute gebruikt. Opzich prima, maar ik meer mogelijkheden. Sygate viel tegen. Dus nu wil ik WinGate proberen. Maar WinRoute heeft de optie om via de browsers van de clients handmatig te bellen en af te breken met :3129. Voor zover ik heb kunnen vinden heeft Windows standaard deze optie niet en Sygate ook niet. Heeft WinGate dit wel???

Alvat bedankt voor je aandacht.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 26 februari 2002 22:12 schreef Daemon het volgende:
Ja natuurlijk heb ik de FAQ gelezen. Maar blijf ik nog een vraag houden, of eigenlijk twee.

Als ik Windows 2000 Server draai, moet ik dan ook nog een programma als WinRoute of WinGate installeren?
Win2k heeft ICS ingebouwd, hoef je dus geen Winroute/Wingate te installeren
Ik heb tot nu toe altijd WinRoute gebruikt. Opzich prima, maar ik meer mogelijkheden. Sygate viel tegen. Dus nu wil ik WinGate proberen. Maar WinRoute heeft de optie om via de browsers van de clients handmatig te bellen en af te breken met :3129. Voor zover ik heb kunnen vinden heeft Windows standaard deze optie niet en Sygate ook niet. Heeft WinGate dit wel???
Je bedoelt dat de verbinding automatisch verbroken moet worden? Dit hebben volgens mij de meeste routing programma's wel, inclusief ICS, Sygate en Wingate.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 22:15 schreef blackd het volgende:

[..]

Win2k heeft ICS ingebouwd, hoef je dus geen Winroute/Wingate te installeren
[..]

Je bedoelt dat de verbinding automatisch verbroken moet worden? Dit hebben volgens mij de meeste routing programma's wel, inclusief ICS, Sygate en Wingate.
Dat w2k ics heeft weet ik, maar aangezien ik hier nog met ISDN zit (niet iets anders te krijgen voor een normale prijs). Maar ics heeft geen uitgebreide mogelijkheden. Om te beginnen al geen optie waarmee je echt handmatig de verbinding kan activeren via een client. WinRoute kan dit...

• Jules Winfield
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-07 19:58
Op dinsdag 26 februari 2002 23:05 schreef Daemon het volgende:

[..]

Dat w2k ics heeft weet ik, maar aangezien ik hier nog met ISDN zit (niet iets anders te krijgen voor een normale prijs). Maar ics heeft geen uitgebreide mogelijkheden. Om te beginnen al geen optie waarmee je echt handmatig de verbinding kan activeren via een client. WinRoute kan dit...
Met ISDN kun je ook gewoon ics gebruiken. En als je op de client internet opstart kan ie automatisch verbinding maken op de server.

Verwijderd

Mischien makkelijker om er een goedkoop freesco servertje bij te bouwen. Als je dan het web control panel erop zet dan kan je vanaf je clients nog veel meer doen dan alleen maar bellen en ophangen. Je kan dan de verbinding ook blokkeren om te zorgen dat er snachts niet gebeld wordt enzo.

Verwijderd

Je hebt de FAQ gelezen, maar je wilt wel info horen die er in staat (of te vinden is mbv), en je plaatst je topic in het verkeerde forum (dus je hebt hem gewoon niet gelezen).
Sja...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.