[Mandrake 8.1] vaaage kleuren!

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Marc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12-2021
ik heb een probleempje waar ik een beetje gek van word.
toen ik mandrake voor het eerst installeerde deed alles het goed enzo maar nu heb ik het nog een keer gedaan, en nu krijg ik opeens heeele vage kleuren en zijn de graphics ook niet mooi. toch heb ik bij het installeren dezelfde "size of graphic card" gebruikt.

en nu vraagt hij ook opeens niet meer naar de resolutie die ik wil gebruiken maar na de vraag over m'n grafische kaart vraagt hij welk beeldscherm ik heb en dan ben ik klaar.

iemand mischien ideeen?

• Marc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12-2021
help?

<table border=0 cellpadding=1><tr><td bgcolor=black><table width=490 border=0 cellpadding=4 cellspacing=1><tr><td bgcolor=white width=90><font color=#990000>Sinterklaas</font>

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/%7Ecrew/sint/icon.jpg</td><td bgcolor=white>Topics omhoogschoppen wordt niet op prijs gesteld, je mag best een beetje geduld hebben.</td></tr></table></td></tr></table>

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Op dinsdag 26 februari 2002 22:15 schreef Sanchez het volgende:
help?
Geduld :(

Na 8 minuten je topic al omhoog schoppen is erg irritant.

Betreffende je vraag.

Via mandrake Controll Center kun je je instellingen veranderen, speel daar eens wat mee waarschijnlijk ben je gewoon wat vergeten

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
je hebt waarschijnlijk gewoon alles op 4 bit staan ofzo (16 kleuren) of 8 bit (256 kleuren), in controlpanel valt dat wel allemaal te regelen..

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mja, dit is misschien nog wel makkelijker dan in Windows... en daar gaan we _echt_ geen stap voor stap uitleg voor geven ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.