Winxp, Halflife proces in taakoverzicht staan

Pagina: 1
Acties:

• chubby-
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Als ik haflife in het spel afsluit via console en dan /quit. Dan blijf hl.exe in het taakoverzicht staan. Ik moet dan iedere keer CTRL+ALT+DEL doen en dan taakoverzicht en dan handmatig me HL.exe beeindigen. Is dit niet op te lossen door iets te installeren/uninstalleren???

BvD

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
heb ik ook altijd met HL.EXE lijkt me dus aan HL zelf te liggen want met andere spellen is dit niet.....

volges mij is het trouwens alleen als je via EXIT commando in console uit CS gaat, als je normaal exit niet maar dat weet ik niet zeker :?

het is i.e.g. irritant want de comp is dan vet traag

PIII 800@804 Mhz

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:24
Had ik ook en de pc liep ook nog wel eens vast na het spelen van HL of een mod daar van. Sinds ik de beta drivers 27.30 van Nvidia heb, doet ie het probleemloos! :)

Verwijderd

ik heb dit ook gehad maar alleen als ik halflife in win98/ME compitable mode draaide.. ik had 23.11 en nu 27.30 drivers en alles werkt goed.

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

doe je de command "/quit" of "quit" beide zonder ""s.
want hoewel HL gebaseerd is op de Quake engine, en Quake commands altijd /Command zijn voor zover ik weet, moet je in HL gewoon zonder de /s doen. Ik heb ook XP en Half-Life 1.1.0.8, en bij mij blijft ie nooit staan.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED