Digicam forum?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35
Ik kom de laatste tijd wel vaak in GT en het valt me op dat 80% van de topics over digicams gaat...

Misschien een idee om een apart digicam forum te openen, zodat de echte gadgets meer kans krijgen in GT en de digicam meer aandacht krijgt op zijn eigen forum(belangstelling groeit met de maand)

Naja...was maar een mindblow... :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:15

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Vind je dat niet een beetje héél erg specifiek voor een apart subforum?

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik vind dat je wel gelijk hebt als je kijkt naar het aaltal topics over digicams. Een digicam forum zou beter lopen dan het VV forum iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Op dinsdag 26 februari 2002 21:37 schreef Duracell het volgende:
Vind je dat niet een beetje héél erg specifiek voor een apart subforum?
of zoiets als 'Camera's en beeldbewerking'

voor webcams, digicams, videocamera's, capturing (divx, svcd, vcd), serieuze photoshop-topics

zoiets :?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

ook voor webcams, videocamera's, capturing (divx, svcd, vcd)
Ik denk dat dat niet eens zo'n heel slecht idee is.

En dan wellicht de MP3 spelers en MD-spelers terug naar AV...

In AV heb je toch veel meer de 'audio' groep zitten, dan de echte videogroep (gok ik). Maar hier moet ik nog eens wat navraag over verrichten :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:15

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Op dinsdag 26 februari 2002 21:40 schreef Mooooody het volgende:

[..]

of zoiets als 'Camera's en beeldbewerking'

voor webcams, digicams, videocamera's, capturing (divx, svcd, vcd), serieuze photoshop-topics

zoiets :?
Ja, daarmee kan je denk ik wel (blijvend) een subforum laten lopen :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar Photoshop is toch echt W&G hoor, het lijkt mij dat de hoofdmoot daar zeker moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Op dinsdag 26 februari 2002 21:44 schreef Cheatah het volgende:
Maar Photoshop is toch echt W&G hoor, het lijkt mij dat de hoofdmoot daar zeker moet blijven.
niet als het gaat om compressietechnieken, filters e.d.

ooohh..wat zal mijn naam mooi staan in rode letters :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 21:31
Nou dan wil ik het "Dikke eindversterker forum" :)

(geintje)

Je kan op deze manier wel voor alles een forum bedenken, het gaat veel over digicam's maar echt storend vind ik het niet, ik lees eigenlijk het meeste wel in GT (post er alleen niet), en merk nou niet echt de noodzaak van zo'n forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een soort Digital Imaging forum en de stilstaande plaatjes (graphics) blijven in W&G.

Over digicams een forum lijkt me niet zo'n plan. Er is namelijk enorm veel zooi zelf van uit te zoeken. Mijn camera bijvoorbeeld heb ik met behulp van 3 sites uitgezocht en ik heb hem niet eens in mijn handen gehad voor ik hem kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:49
Op dinsdag 26 februari 2002 21:46 schreef Mooooody het volgende:
ooohh..wat zal mijn naam mooi staan in rode letters :P
Mooooody wat ga je hard de laatste tijd... maar nu draai je wel wat door hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Op dinsdag 26 februari 2002 21:48 schreef Sinterklaas het volgende:
Een soort Digital Imaging forum en de stilstaande plaatjes (graphics) blijven in W&G.

Over digicams een forum lijkt me niet zo'n plan. Er is namelijk enorm veel zooi zelf van uit te zoeken. Mijn camera bijvoorbeeld heb ik met behulp van 3 sites uitgezocht en ik heb hem niet eens in mijn handen gehad voor ik hem kocht.
klopt wel...maar toch niet helemaal de richtlijn van een forum toch?

...op die manier kun je namelijk ook een videokaart uitzoeken

ik dacht er meer aan dat je elkaar kon helpen met beeldbewerking, beste compressiemethoden zoeken, mooie plaatjes showen...
vragen en opmerkingen over camera's zullen er ook komen, maar het is toch leuk om anderen te helpen met hun keuze onder het motto "beter een luie tweaker, dan een flamer" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Op dinsdag 26 februari 2002 21:50 schreef MetHod het volgende:

[..]

Mooooody wat ga je hard de laatste tijd... maar nu draai je wel wat door hoor. :)
ga ik hard de laatste tijd :?

kewl! :)

nee hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 21:50 schreef MetHod het volgende:

[..]

komt door die storm dezer dage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

beter een luie tweaker, dan een flamer
Daar verschillen meningen nogal over:
[topic=422598/1/100]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 21:53 schreef Mooooody het volgende:

[..]

klopt wel...maar toch niet helemaal de richtlijn van een forum toch?

...op die manier kun je namelijk ook een videokaart uitzoeken
Ja en dat is precies wat je ook hoort te doen :)
ik dacht er meer aan dat je elkaar kon helpen met beeldbewerking, beste compressiemethoden zoeken, mooie plaatjes showen...
vragen en opmerkingen over camera's zullen er ook komen, maar het is toch leuk om anderen te helpen met hun keuze onder het motto "beter een luie tweaker, dan een flamer" :)
Daar is nu denk ik genoeg ruimte voor in GT. GT is relatief klein en het is niet handig als het nog kleiner gaat worden. Een ander naampje zou een beter alternatief zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Op dinsdag 26 februari 2002 21:56 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Ja en dat is precies wat je ook hoort te doen :)
[..]

Daar is nu denk ik genoeg ruimte voor in GT. GT is relatief klein en het is niet handig als het nog kleiner gaat worden. Een ander naampje zou een beter alternatief zijn :)
ik haat het als modje zich ermee gaat bemoeien :)

ok ok...dan ga ik voor een andere naam:

"Optisch geneugd en de zijnen"

(NOET! niet goed!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Gewoon het AV forum renamen naar Audio forum en een nieuw video en foto forum erbij maken :) (incl satelliet natuurlijk >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je even kijkt op bv http://www.belgiumdigital.com bij forum zie je dat het best nog een groot 'onderwerp' is. Ik ben hier hoe dan ook :) Er zijn zovele dingen om over te discusieren ivm digicams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 26 februari 2002 21:48 schreef Sinterklaas het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Ik ben zelf ook van plan om een digicam te kopen maar ik zie door de digicams het digibos niet meer. En ja, ik heb zo goed als alle draadjes doorgelezen maar als er één onderwerp is waarbij bijna alle meningen verschillen van elkaar dan is het wel het onderwerp digicams.

En ik ben lang niet de enige, getuigen de vele topics van andere mensen die ook niet meer weten wat ze nou moeten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je voor elk ding een apart forum gaat openen dan is het overzicht op een gegeven moment weg.
Pagina: 1