Toon posts:

Progje dat Apache ACCESS_LOG doorspit

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek dus een progje voor me linux (redhat 7.1) server dat een apache (apache 1.3.22) doorspit en dan de totale grootte geeft hoeveel data er dus is verstuurd.

khoef er geen grafieken enzo bij, mag wel

Verwijderd

Topicstarter
het liefst een PHP script, maar een .sh of .pl is ook goed hoor

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:58
Volgens mij moet je ANALOG wel zo ver kunnen krijgen dit te doen. Is een perl script die uiteindelijk ook grafieken -kan- genereren. Maar je kunt dat ook gewoon uitzetten.

Maar de tip van de dag is om even te kijken op http://hotscripts.com/

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-04 09:02

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

zoek maar es op webalizer, krijg je heel veel grafiekjes en veel info van.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Toch vreemd dat dit soort topics wel in ANS blijven staan, en wel interessante topics gesloten worden??

Voor topicstarter: zoek zelf eens iets uit, je komt hier nogal vaak met onzin/simpele vragen.

Verwijderd

Topicstarter
Webalizer ken ik, maar die geeft veel info enzo
Dat heb ik allemaal niet nodig, gaat alleen om het verbruikte dataverkeer
Voor topicstarter: zoek zelf eens iets uit, je komt hier nogal vaak met onzin/simpele vragen.
Alsof jij hoogstaande topics post

En heb al bijna overal gezocht (freashmeat.net, www.google.com, dit forumpje) maar ik heb nog niet gevonden wat ik echt zoek.

En ik geloof dat ze forums maken om elkaar te helpen.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Op woensdag 27 februari 2002 08:21 schreef Lutjebroek het volgende:
Ik post geen topics, maar gisteren had je ook alweer zoiets: [topic=422945]

En als je iets niets kunt vinden kan je het ook gewoon zelf maken, is zeer simpel om dit te maken. Zowel mbv PHP als Perl.

Als jij zo begint:
dan hoef je echt niet te verwachten dat mensen je 'helpen'.

Edit: na ff zoeken, zie ik meteen dit: [topic=205333/1] voorbij komen, dus als je dat ff aanpast ben je er al. Of is dat teveel moeite voor je??

Verwijderd

Topicstarter
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 27 februari 2002 08:21 schreef Lutjebroek het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------

Ik post geen topics, maar gisteren had je ook alweer zoiets: [apache/php] config optie opgeven in httpd.conf
En als je iets niets kunt vinden kan je het ook gewoon zelf maken, is zeer simpel om dit te maken. Zowel mbv PHP als Perl.
We waren met zijn 2en en we kwamen er allebei niet uit, achteraf gezien natuurlijk stom foutje |:(
Als jij zo begint:

quote:
Hoe meer je aangeeft wat je precies zoekt hoe beter het resultaat meestal is. Ik zei ik omdat ik geen python (ben ik namelijk wel tegengekomen) zoek maar een php of gewoon een .sh/.pl
dan hoef je echt niet te verwachten dat mensen je 'helpen'.
Edit: na ff zoeken, zie ik meteen dit: [php] Apache-log-line opsplitsen voorbij komen, dus als je dat ff aanpast ben je er al. Of is dat teveel moeite voor je??
Die had ik niet gevonden, bedankt

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:51

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

En nu weer allemaal lief.
Lutjebroek .. er zijn zat proggels die dit voor j doen.
Onder andere Webalizer bijvoorbeeld, die perst zo'n beetje alles uit j log wat er te vinden is.

Verder wil je er nogmaal op wijzen (heb ik je al eens eerder op gewezen) dat je echt niet elk topicin ANS hoeft te plaatsen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.